همدان- مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت : درایام الله دهه فجر۶ روستا گازرسانی می شود.

۶ روستا  درایام الله  دهه فجر گازرسانی می شود

به گزارش قدس آنلاین ، عبدالله فیاض مدیرعامل شرکت گاز استان همدان  ظهردوشنبه  در نشست خبری با خبرنگاران ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: همدان در سال جاری به عنوان اولین و تنها استان سبز کشورانتخاب شده که این عنوان با گازرسانی به صد درصد شهرها و ۹۹.۸ درصد روستاهای همدان محقق شده است.

فیاض با اشاره به افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌هایی در دهه فجر بیان کرد: در سطح استان ۹۸ پروژه کلنگ‌زنی با اعتبار ۱۲۸ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به افتتاح ۵۸ پروژه گازرسانی صنایع با اعتبار ۷۵ میلیارد ریال افزود: گازرسانی به چهار روستای شهرستان ملایر، یک روستا در اسدآباد و یک روستا در کبودراهنگ با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال در برنامه قرار دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان  با اشاره به اجرای بیش از ۹ هزار و ۳۳۸ کیلومتر شبکه‌گذاری بیان کرد: بیش از ۵۷۴ هزار و ۴۴۰ مشترک در بخش خانگی و ۴۴ هزار و ۷۳۳ مشترک در بخش صنعتی اشتراک وجود دارد.

فیاض گفت: پایان دی‌ماه سال جاری ۲ میلیارد و ۸۶۷ میلیون متر مکعب گاز در استان مصرف شده است که در سال قبل یک میلیارد و ۹۷۲ میلیون متر مکعب گاز مصرف شده که ۱۰ درصد افزایش مصرف بوده که منهای صنایع عمده بوده است.

وی مطالبات شرکت گاز از مشترکان خانگی و صنعتی را تا پایان سال ۹۷ ، ۲۰۸ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: امسال تاکنون میزان مطالبات شرکت از مشترکان ۱۶۹ میلیارد تومان است که طبق قانون در صورتی که نتوانیم مطالبات خود را وصول کنیم از مراجع قضایی پیگیری می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان در خصوص خدمات‌رسانی به حاشیه شهر نیز گفت: اخیرا یکسری روستاها به شهر الحاق شده اما طبیعتاً در صنعت گاز، مقررات روستا و شهر یکی است.

وی در خصوص حذف قبوض کاغذی شرکت گاز نیز گفت: قبوض تا پایان سال ۹۸ صادر می‌شود و در این زمینه جوانب امر سنجیده و ایرادات رفع می‌شود اما به صورت موازی همچنان قبوض صادر شده و پیامکی نیز اعلام می‌شود.

برچسب‌ها