رئیس کمیسیون عمران مجلس به سازمان هواپیمایی کشور هشدار داد که پروازهای متقابل ایران و چین را در اسرع وقت متوقف کند، در غیر این صورت مجلس به این موضوع ورود خواهد کرد.

پروازهای چین به ایران اگر متوقف نشود مجلس ورود می‌کند

قدس آنلاین: محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به شیوع ویروس کرونا و نگرانی‌ها در این باره اظهار داشت: با توجه به اینکه وزارت بهداشت و درمان نیز در این خصوص هشدارهایی داده است، لذا سازمان هواپیمایی باید هر چه سریعتر تدابیری در این خصوص بیندیشد.

وی افزود: سازمان هواپیمایی کشور باید در اسرع وقت و به صورت ویژه کلیه پروازهای مستقیم و غیرمستقیم چین به ایران را متوقف کند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: به هر حال باید تدابیری اندیشیده شود که ضمن احتیاط و پیشگیری برای عدم شیوع بیماری کرونا در کشور ما مشکلاتی برای هموطنان عزیز ما در چین به وجود نیاید و به هر حال با تدابیر ویژه و پروازهای فوق‌العاده زمینه بازگشت آنها به کشور فراهم شود.

رضایی کوچی به سازمان هواپیمایی کشور هشدار داد که هر چه سریعتر کلیه پروازهای ایران به چین و چین به ایران را متوقف کند، در غیر این صورت کمیسیون عمران مجلس از بُعد نظارتی خود وارد موضوع شده و این مسأله را به صورت ویژه پیگیری می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها