خراسان شمالی- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی از آمادگی ۳۷ هزار و ۴۷۴ رای اولی در انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان خبر داد

مشارکت بیش از ۳۷ هزار رای اولی خراسان شمالی در انتخابات

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، ولی الله حیاتی در ششمین نشست شورای اطلاع رسانی استان اظهار داشت: انتخابات به عنوان یک مقوله مهم، رویداد بزرگ تاریخی و مظهر قدرت جمهوری اسلامی باید مورد توجه شورا ی اطلاع رسانی استان باشد و همچنین مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای باید هدف گذاری اطلاع رسانی این شورا باشد.

حیاتی گفت: در انتخابات اسفندماه سالجاری بیش از ۶۵۰ هزار نفر واجد شرایط رای دهی در استان وجود دارد که از این تعداد ۳۷ هزار و ۴۷۴ نفر رای اولی هستند.

وی تصریح کرد: در اسفراین ۹۴ هزار نفر، بجنورد ۲۴۸ هزار، جاجرم ۲۸ هزار، راز و جرگلان ۴۰ هزار، شیروان ۱۱۵ هزار، فاروج ۳۸ هزار، گرمه ۱۹ و مانه و سملقان ۷۴ هزار نفر واجد شرایط دادن هستند.

حیاتی با تاکید بر اینکه تلاش می کنیم مشارکت حداکثری را در انتخابات رقم بزنیم، مطرح کرد: برابر قانون، تبلیغات کاندیداهای خبرگان رهبری ۱۵ روز و کاندیداهای جلس شورای اسلامی ۸ روز قبل از روز اخذ رای می باشد و بنابراین تلبیغات در فضای واقعی و مجازی باید در این بازه های زمانی باشد.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی با قدردانی از همراهی نماینده ولی فقیه در استان در پیشبرد اهداف و سیاست های استان، خاطر نشان کرد: فضای استان برای انتقاد باز است و مدیران دستگاه های اجرایی می توانند از تریبون های نماز جمعه برای پاسخگویی استفاده کنند.

حیاتی خطاب به مدیر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان، گفت: در زمان باقی مانده تا انتخابات تریبون نماز جمعه برای فراخوان حداکثری مشارکت مردم در پای صندوق های رای باشد و بر مسائل وحدت آفرین تاکید شود.

برچسب‌ها