۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۹
کد خبر: 691458

با حضور مسئولان استان خراسان رضوی و اقشار مختلف مردم ، گازرسانی به 7 روستای بخش ششطراز شهرستان خلیل آباد مورد بهره برداری قرار گرفت.

گاز رسانی به 7 روستای شهرستان خلیل آباد

به گزارش قدس آنلاین،  گازرسانی به 7 روستای بخش ششطراز شهرستان خلیل آباد طی مراسمی با حضور جعفری معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان رضوی، نبی پور مدیرکل سیاسی و تقسیمات استانداری خراسان رضوی، امام جمعه ،فرماندار و نماینده  شهرستان خلیل آباد در مجلس شورای اسلامی و اقشار مختلف مردم روستاهای دهستان کویر این منطقه افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

رئیس اداره گاز شهرستان خلیل آباد در این مراسم که در محل مسجد جامع روستای کاهه از توابع بخش ششطراز برگزار شد ، اظهار کرد: گازرسانی به روستاهای کاهه، قهندیز، علی آباد،سنبل، سعدالدین، مهدی آباد و جعفرآباد با هزینه 7/5 میلیارد تومان طی مراسمی به مناسبت گرامیداشت دهه فجر افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای گاز رسانی به این روستاها خط انتقال گاز به طول 29 کیلومتر،استفاده از لوله پلی اتیلن 51 کیلومتر با ایجاد دستگاه تقلیل فشار و 1450 عدد علمک که بیش از 3 هزار خانوار از خدمات آن بهره مند شدند.
در این مراسم نیز جعفری معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان رضوی به بحث مثلث توسعه اقتصادی و فرهنگی استان اشاره کرد و گفت:  خلیل آباد در این حوزه جزء 5 شهر اول استان است.
 وی درهمین راستا اظهار داشت: مردم در این مثلث نقش دارند زیرا کل بودجه اختصاصی به خراسان در طول سال اگر کاملا تخصیص پیدا کند حدود هزار میلیارد تومان است که باید بین 30 شهرستان استان تقسیم شود لذا با این پول واقعا نمی توان اشتغال ایجاد کرد.
جعفری  با اشاره به اینکه جنگ تحمیلی دوران دفاع مقدس امروز جنگ به جنگ اقتصادی تبدیل شده است بیان کرد: باید همه مردم رزمنده اقتصادی باشیم و در این جنگ اقتصادی کمک کنیم.
در این مراسم وی با تاکید بر حضور مردم در یوم الله 22 بهمن حضور مردم در پای صندوق های رای را در 2 اسفند تیری بر قلب دشمنان این نظام و انقلاب دانست.

افتتاح 32 طرح عمرانی با اعتبار 16 میلیارد و 500 میلیون تومان در خلیل آباد
در این مراسم ابراهیم قاسمپور فرماندار خلیل آباد، نیز با بیان اینکه 32 طرح در ایام دهه فجر در این شهرستان افتتاح میشود، گفت: در مجموع 16.5 میلیارد تومان برای این پروژه ها هزینه شده است که در کل 100 درصد جمعیت شهرستان از خدمات آن بهره مند میشوند.
وی نیز از تلاش های شرکت گاز ،نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و دیگر دست اندرکاران تقدیر نمود و گفت: همراه با بهره برداری 3 خانوار خانوار از نعمت گاز 3  واحد مرغداری، 4 واحد ضبط پسته و چندین کارگاه تولیدی با پیوستن به خط گاز از این نعمت برخوردار شدند که تاثیر بسزایی در بحث تولید خواهد داشت.
قاسمپور گفت: در بحث طرح مثلث اقتصادی شهرستان خلیل اباد در حال حاضر دارای 8 معین اقتصادی با 12 تفاهم نامه ،234 میلیارد تومان سرمایه گذاری دیده شده است و 504 نفر فرصت شغلی ایجاد میگردد.

برچسب‌ها