اصفهان- بهره برداری از پروژه مشارکتی مجموعه ورزشی روباز چند منظوره تمدن، خانه کودک لبخند واقع در خیابان معراج، ساماندهی خیابان هفت تیر و دیگر پروژه های عمرانی سطح منطقه ۱۰ با اعتبار ۱۸۰ میلیارد ریال با حضور شهردار اصفهان و جمعی از مدیران شهرداری و مردم منطقه انجام شد.

خانه کودک لبخند در اصفهان افتتاح شد

به گزارش قدس آنلاین ،قدرت اله نوروزی، شهردار اصفهان عصرچهارشنبه در آیین بهره برداری از این پروژه ها، اظهار کرد: منطقه ۱۰ دارای ظرفیت های بالای فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی بوده و می تواند منطقه ای پیشرو از تمام لحاظ در میان سایر مناطق شهری اصفهان باشد. مدیریت شهری به دنبال ایجاد عدالت فضایی در این منطقه و دیگر مناطق کمتر برخوردار است و اقداماتی که در مدت یکی دوسال گذشته انجام شده همگی در راستای تامین عدالت برای چنین مناطقی است.

وی تصریح کرد: بخشی از پروژه های بزرگی که امروز به عنوان ابرپروژه در شهر اصفهان شناخته می شود و از سطح شهر و منطقه فراتر می رود در منطقه ۱۰ قرار دارد؛ حلقه حفاظتی شهر اصفهان و خط دو مترو از منطقه ۱۰ عبور می کند و این به معنای دسترسی بیشتر و بهتر برای مردم این منطقه است.

شهردار اصفهان ادامه داد: اجرای بخشی از این پروژه ها در منطقه ۱۰ جزء پروژه های محرک توسعه بوده و باعث آبادانی و ایجاد امید برای کسانی می شود که در این منطقه زندگی می کنند.

وی اضافه کرد: اقداماتی که در منطقه ۱۰ انجام شده منطقه را به سوی احساس رفع تبعیض برده و عاملی جهت ایجاد استقرار عدالت در چنین مناطقی می شود؛ سیاست کلان مدیریت شهری در فصل برنامه ریزی بودجه برای سال آینده هدایت منابع و امکانات به سوی مناطق کمتر برخوردار است.

نوروزی تاکید کرد: بهره برداری از خانه کودک لبخند، خیابان هفت تیر و مجموعه ورزشی روباز تمدن در این منطقه به این دلیل است که می خواهیم با تقویت زیرساخت ها امید را افزایش داده و مردم احساس تبعیض نداشته باشند.

وی افزود: علاوه بر اینکه منطقه ۱۰ برای اجرای پروژه های خود ۱۴۰ میلیارد تومان بودجه دریافت کرده به دلیل وجود پروژه های بزرگ شهری اعتبارات وسیعی به سمت منطقه هدایت می شود.

برچسب‌ها