همزمان با دهه مبارک فجر طرح گازرسانی به هفت روستای بخش ششطراز شهرستان خلیل‌آباد طی مراسمی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

سه هزار روستایی خلیل‌آباد به شبکه گاز دسترسی یافتند

به گزارش قدس آنلاین، فرماندار خلیل‌آباد در این مراسم گفت: ۱۶۵ میلیارد ریال در قالب ۳۲ پروژه طی دهه فجر امسال در این شهرستان به ثمر نشست.

ابراهیم قلسم‌پور افزود: کل جمعیت شهرستان خلیل‌آباد بطور مستقیم و غیرمستقیم از مزایای این پروژه‌ها بهره‌مند شده‌اند. وی ادامه داد: با بهره‌برداری این پروژه گازرسانی تنها دو روستای شوراب و ایرج‌آباد بدون گاز می‌مانند.

وی گفت: تزریق گاز به این دو روستا نیز ظرف چند روز آتی انجام می شود و دیگر روستای بالای ۲۰ خانوار بدون گاز در شهرستان خلیل‌آباد نخواهیم داشت.

فرماندار خلیل‌آباد افزود: امروز به روستاهای کاهه، قهندیز، علی‌آباد، سنبل، سعدالدین، مهدی‌آباد و جعفرآباد با هزینه ۷۵ میلیارد ریال گازرسانی شد.

وی ادامه داد: با اجرای گازرسانی به این روستاها با خط انتقال به طول ۲۹ کیلومتر، استفاده از لوله پلی‌اتیلن در مسیری۵۱ کیلومتری، ایجاد دستگاه تقلیل فشار و۱۴۵۰ عدد علمک در مجمع افزون بر سه هزار خانوار روستایی و نیز واحدهای تولیدی به شبکه گازرسانی دسترسی یافتند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها