خراسان شمالی- جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف ۷ طاقه پارچه چادری قاچاق در بجنورد خبر داد.

کشف ۷ طاقه پارچه قاچاق در بجنورد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین بدری با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه تعدادی از فروشندگان منسوجات اقدام به وارد کردن پارچه های قاچاق در جوف کالاهای ایرانی از سایر استان ها کرده اند بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در همین رابطه کارآگاهان با هماهنگی مقام قضائی از تعدادی از باربری های سطح شهر بازدید کردند، افزود: کارآگاهان در بازرسی از یکی از این باربری ها تعداد ۷ طاقه پارچه چادری مشکی قاچاق که به طرز ماهرانه ای در بین پارچه های ایرانی جاساز شده بود را کشف و ضبط کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ارزش این تعداد پارچه ۱۷۷ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در بررسی های بعمل آمده مشخص شد که پارچه های قاچاق کشف شده از کشور های شرقی وارد شده است.

سرهنگ بدری با تاکید بر اینکه اقلام کشف شده بعد از تشکیل پرونده به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تحویل داده شد، گفت: در نهایت با همکاری متصدی باربری مالک کالاها شناسایی و پس از انجام تحقیقات به همراه پرونده متشکله به تعزیرات حکومتی استان تحویل داده شد.

برچسب‌ها