سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب خراسان رضوی گفت: ظرف چند روز آینده فهرست نهایی شورا اعلام می‌شود.

اعلام فهرست نهایی شورای ائتلاف خراسان رضوی تا چند روز آینده

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا ترقی از پایان مصاحبه‌های کمیته تطبیق این شورا با نامزدها و جمع‌بندی امتیازات آنها خبر داد و اظهار کرد: ۵۰ نامزد مجلس شورای اسلامی در فرایند بررسی این شورا بر اساس شاخص‌های تدین و التزام عملی به اسلام، نظام و ولایت فقیه، انقلابی و شجاع بودن، کارآمدی و داشتن تخصص مورد نیاز، برخورداری از سلامت اخلاقی، سیاسی و اقتصادی، مردمی و به دور از اشرافیگری بودن، وابسته نبودن به کانون‌های قدرت و ثروت، اهل مشورت و خرد جمعی بودن و برخورداری از قدرت بیان و اقناع با تاکید بر جوانگرایی و توجه به جایگاه زنان مورد بررسی دقیق و منصفانه و به دور از گرایشات جناحی قرار گرفتند.

وی افزود: این افراد عمدتا از عناصر فرهیخته و سرمایه‌های فکری و اجرایی استان بودند که شناخت توانمندی‌های ارزشمند آنها می‌تواند گردش نخبگان در مدیریت‌های استان را تضمین نماید.

ترقی بیان کرد: از آنجا که تعداد نمایندگان شهر مشهد محدود بوده، طبیعی است که باید از این ۵۰ نفر به ۵ نفر برسیم، بنابراین از این تعداد، ۲۰ نفر که دارای امتیاز بالاتری هستند به مجمع عمومی شورای ائتلاف که مرکب از اعضای تشکل‌های فرهنگی و سیاسی و معتمدین محلات، حاشیه شهر و مساجد و فعالان حوزه و دانشگاه اعم از برادران و خواهران هستند، معرفی می‌شوند تا ظرف چند روز آینده فهرست نهایی شورا اعلام شود.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب خراسان رضوی خاطرنشان کرد: اطلاعات شورا از طریق شبکه‌های فضای مجازی و اینستاگرام در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد.

وی در خصوص نامزدهای ۱۱ حوزه انتخابیه دیگر استان، گفت: تعدادی از شهرستان‌ها براساس تفاهم شوراهای محل و استان نهایی شده و بعضی دیگر در حال بررسی است که انشاالله اول هفته آینده قطعی خواهد شد.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها