معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: امسال برنامه های متفاوتی در استقبال از بهار ۹۹ برای منطقه ثامن و محدوده اطراف حرم مطهر رضوی در نظر گرفته شده است.

گل آرایی ویژه محدوده اطراف حرم مطهر رضوی در استقبال از بهار ۹۹

به گزارش قدس آنلاین، مهدی یعقوبی در  بازدید از منطقه ثامن مشهد  با اشاره به اینکه این منطقه  یکی از مهمترین مناطق شهری مشهد است که سالانه میزبان میلیون‌ها زائر و مجاور داخلی و خارجی است، گفت: امسال برنامه های متفاوتی در استقبال از بهار ۹۹ برای این منطقه در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در حوزه خدمات شهری در بهار ۹۹ المان های نوری مختلفی در این منطقه اجرا می‌شود، که از این جمله می‌توان به المان های دو بعدی نوری و المان چند منظوره آباژور شهری اشاره کرد.

معاون خدمات شهری شهردار مشهد با اشاره به اقدامات مناسب صورت گرفته در حوزه فضای سبز این منطقه نیز گفت: امسال نگاه ویژه ای به توسعه فضای سبز و گل کاری های این منطقه شده است و المان های مختلفی از جمله کندوی گل انواع نیمکت های تلفیقی با گل و فلاور باکس های مختلف در این راستا در سطح منطقه اجرا می شود.

وی افزود: دالان گل پیاده راه آیت الله واعظ طبسی و طرح فرش گل ایرانی در ره باغ طوبی بخش دیگری از برنامه های منطقه برای استقبال از بهار ۹۹ خواهد بود.

یعقوبی افزود: علاوه بر اقدامات مختلف منطقه امسال سازمان پارک ها و فضای سبز برنامه های متنوعی برای زیباسازی این منطقه در نظر گرفته است که در همین راستا المان های گوناگون و گسترده امسال در این منطقه زینت‌بخش بهار مشهدالرضا خواهد بود.

منبع: شهرداری مشهد 
 

برچسب‌ها