دبیر جبهه مقاومت و سخنگوی سپاه پاسداران در مراسم گرامیداشت شهدای مقاومت در مشهد گفت : آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها با ترور فرماندهان مقاومت به اهداف خود در منطقه نخواهند رسید.

مسیر مقاومت تا خروج استکبار از منطقه ادامه دارد

به گزارش قدس آنلاین، سردار رمضان شریف دیشب در مراسم گرامیداشت شهدای مقاومت و چهارمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم شهید محمدی مفرد گفت : به پشتوانه رهنمودهای مقام معظم رهبری جوانان با ایمان ایران اسلامی اجازه نخواهند داد استکبار در منطقه به اهداف خود برسد.
وی افزود : با شهادت شهید سلیمانی پیشتاز جبهه مقاومت و دیگر شهدای مدافع حرم نه‌تنها جبهه مقاومت تضعیف نمی‌شود بلکه حضور گسترده مردم در مراسم تشییع شهید سلیمانی ثابت کرد پیروان شهید سلیمانی فراوان هستند .
سردار شریف گفت : جمهوری اسلامی ایران در چهل و یکمین سالگرد پیروزی خود در اوج توانمندی به سر می برد و مسیر مقاومت تا خروج استکبار از منطقه ادامه دارد.
دبیر جبهه مقاومت و سخنگوی سپاه پاسداران گفت : علت حضور استکبار در منطقه تقویت امنیت اسرائیل و ایجاد اختلاف در بین کشورهای اسلامی است هدفی که هرگز تحقق نخواهد یافت .
سردار شریف افزود: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و در پای صندوق‌های رای ضربه ها و سیلی های دیگری بر صورت دشمن و آمریکا خواهد بود.
در این جلسه همچنین از دست‌نوشته رهبر معظم انقلاب اسلامی بر تصویر شهید محمدی مفرد رونمایی شد.
شهید محمدی مفرد ۴ سال پیش در نبرد با داعشی ها در کشور سوریه به شهادت رسید.

منبع: صداوسیما 

برچسب‌ها