مدیر مسئول مؤسسه فرهنگی پیام آزادگان گفت: از خواست‌های مردم که باعث ایجاد انقلاب اسلامی شد، برقراری نظام اسلامی و عدالت در کشور بود.

برقراری نظام اسلامی و عدالت؛ خواست مردم از انقلاب اسلامی

به گزارش قدس آنلاین، علی‌اکبر عرفانی  با بیان اینکه دین اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران جریان ساز است، اظهار کرد: باگذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی هنوز تمام مقابله‌ها با اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

این رزمنده دفاع مقدس با بیان اینکه جهاد سازندگی، مشارکت در جنگ را تکلیف خود می‌دانست، درحالی‌که وظیفه رسمی و تکلیف اداری آن نبود، افزود: در زمان جنگ سپاه و ارتش آمادگی لازم برای مهندسی رزمی نداشتند، لذا جهاد سازندگی این وظیفه را تحت عنوان مهندسی رزمی جنگ به عهده گرفت.

وی با اشاره به نحوه اسارت خود، تصریح کرد: از سال ۶۰ وارد جبهه شدم و زمانی که برای شناسایی مناطق جنگی با دیگر رزمنده‌ها رفته بودیم در تک دشمن گرفتار و به مدت دو سال و دو ماه اسیر شدم.

عرفانی ادامه داد: پشتیبانی مردمی، اعزام نیرو به جبهه، بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده از جمله اقدامات جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس است.

مدیرمسئول مؤسسه فرهنگی پیام آزادگان به علت شکل‌گیری انقلاب ایران اشاره کرد و گفت: استقلال، رویکرد شیعه است؛ لذا جمهوری اسلامی ایران نیز در همه سال‌هایی که از انقلاب گذشته است همچنان استقلال خود را در همه عرصه‌ها حفظ کرده است.

این رزمنده دفاع مقدس ادامه داد: در زمان پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران خواهان این بودند که امور داخلی کشور توسط خود آن‌ها و بر اساس قوانین اسلامی انجام شود. در زمان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، قوانین مبتنی بر اصول اسلامی نبود و این مسئله کمتر موردتوجه قرار می‌گرفت.

عرفانی با بیان اینکه همه دولت‌ها اعم از احمدشاه تا محمدرضا پهلوی، عوامل خارجی بودند، گفت: این دولت‌ها در حوزه اقتصادی، فرهنگی، صنعت و… به‌گونه‌ای عمل می‌کردند تا ایران را وابسته به غرب کنند و این وابستگی روزبه‌روز بر کشور تحمیل می‌شد.

باگذشت ۴۰ سال از انقلاب هنوز تمام مقابله‌ها با اسلام است

مدیرمسئول مؤسسه فرهنگی پیام آزادگان با بیان اینکه دین تشیع و نظام جمهوری اسلامی جریان ساز است، گفت: همه مردم ایران برای برقراری دین، نظام اسلامی و عدالت به پا خواستند، لذا با دفاع جانانه در هشت سال جنگ تحمیلی، تقدیم هزاران شهید خواهان محقق شدن این نظام بر کشور شدند.

برکات انقلاب اسلامی برای همه آشکار است

وی با بیان اینکه باگذشت ۴۰ سال از انقلاب هنوز تمام مقابله‌ها با اسلام است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی برکات فراوانی در طول این چهار دهه برای همه مردم و حتی کشورهای منطقه داشته است، در همه عرصه‌ها اعم از اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و… می‌توان این برکات را مشاهده کرد.

این رزمنده دفاع مقدس با بیان اینکه فقر مطلق قبل از انقلاب ۳۳ درصد بوده و امروز ۹ درصد است، گفت: امروز مردم نسبت به معیشت خود مشکل دارند، البته سبک زندگی تغییر کرده وسطح توقع آن‌ها نسبت به ۴۰ سال گذشته بالا رفته است، اما همچنان مردم به آرمان‌های انقلاب اسلامی پایبند هستند.

برخی از سیاسیون امروزی معتقدند که باید از فرق سر تا ناخن پا وابسته شویم

عرفانی به گفتمان وابستگی برخی از سیاسیون به غرب اشاره کرد و افزود: اگر خوش‌بینانه به قضیه نگاه کنیم، آن‌ها وابسته به دنیا هستند و اگر بدترین حالت را در نظر بگیریم، برخی از سیاسیون نظر تقی زاده دارند که می‌گفت از فرق سر تا ناخن پا باید وابسته شویم. اگر می‌خواستیم تفکر امثال تقی زاده را از ابتدا انقلاب تا امروز داشته باشیم، صاحب علم نانو و پرتاب موشک نبودیم.

عرفانی با بیان اینکه اگر امروز مشکلاتی در اداره امور کشور وجود دارد به این دلیل است که مسئولان نمی‌خواهند کشور مستقل و از وابستگی نجات یابد، گفت: زمانی که ما تکنولوژی صنایع دفاعی را در اختیار داریم و می‌توانیم با استفاده از موشک‌های نقطه زن پایگاه عین الاسد در عراق را مورد هدف قرار می‌دهیم، پس چرا باید کشور با مشکلات کوچکی که حل‌شدنی ست دست‌وپنجه نرم کند و مردم تحت‌فشار باشند، این نشان می‌دهد که دستان پشت پرده‌ای نمی‌گذارند کار کشور پیش رود.

منبع: مهر 

برچسب‌ها