رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: خراسان رضوی در بخش های مختلف تولید به ویژه کشاورزی، زراعت، باغبانی، تولید تخم مرغ، تولید گوشت قرمز، پرورش ماهی باید گفت تولید محصولات کشاورزی جایگاه بسیار خوبی قرار دارد.

اوج کار کشاورزان در تشکل‌های بخش کشاورزی خراسان رضوی است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان تعاون روستایی استان خراسان رضوی مهندس محمدرضا اورانی در جمع مدیران شبکه تعاون روستایی استان خراسان رضوی در دومین همایش مدیران گفت: تلالو حضور کشاورزان در تشکل‌های بخش کشاورزی است که می‌توان آنها را در تعاونی های روستایی، تعاونی‌های تولید، تعاونیهای کشاورزی، تعاونی‌های زنان روستایی و همچنین صنوف و انجمن‌های بخش کشاورزی به صورت ویژه مشاهده کرد.

مهندس اورانی همچنین گفت: اقدامات انجام گرفته در بخش کشاورزی در حوزه های مختلف  به ویژه در بخش تولیدات کشاورزی  و دامی در طول ۴۱ ساله پیروزی انقلاب اسلامی ایران بسیار چشمگیر و مورد توجه است در سال ۵۷ کل میزان تولیدات کشور ۲۵ میلیون تن بوده است و در حال حاضر این رقم به ۱۲۶۵ میلیون تن رسیده است که سهم خراسان رضوی ۸ میلیون تن می باشد.

وی افزود: خراسان رضوی در بخش های مختلف تولید به ویژه کشاورزی، زراعت، باغبانی، تولید تخم مرغ، تولید گوشت قرمز، پرورش ماهی باید گفت تولید محصولات کشاورزی جایگاه بسیار خوبی قرار دارد.

وی گفت: در استان خراسان رضوی در بحث خرید گندم در سال گذشته بسیار خوب عمل شد و در کشور ما توانستیم رتبه دوم خرید گندم را به خود اختصاص دهیم. بعد از استان بوشهر استان خراسان رضوی با ۵۰۲ هزار تن  خرید رتبه دوم خرید تضمینی گندم کشور را به خود اختصاص داده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: این فعالیت خوب در حوزه خرید گندم حاصل تلاش همه مدیران شهرستانی، مدیران تعاون روستایی، مدیران عامل اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی های روستایی و تولید و همچنین دستگاه های نظارتی مانند دادستانی و اداره کل اطلاعات و همچنین تلاش فرمانداران و بخشداران و دهیاران عزیز که در راس همه آنها تلاش استاندار محترم حاصل شده است.

مهندس اورانی همچنین ادامه داد: از مدیران عامل تعاونی‌های روستایی، تولید، کشاورزی و زنان که خیلی خوب کار کرده و در جهت اهداف سیاست های شبکه حرکت می کنند صمیمانه تشکر می کنم وآنهایی که کمتر کار کرده اند باید نقایص شان را برطرف کنند و بتوانیم شبکه ایی پویا و فعال داشته باشیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها