امام‌جمعه مشهد گفت: امکانات و توانایی موشکی ما به‌گونه‌ای است که اگر اراده کنیم می‌توانیم اسرائیل و آمریکا را از صفحه روزگار محو کنیم.

امکانات موشکی ایران توانایی نابود کردن اسرائیل و آمریکا را دارد

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در دیدار با کارکنان، مسئولان و فرماندهان ارتش خراسان رضوی که پیش از ظهر امروز در دفتر ایشان در مشهد برگزار شده بود، اظهار کرد: ۴۱ سال از طول عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد و تقریباً هیچ‌کس غیر از امام خمینی (ره)، دوام و ادامه راه انقلاب را پیش‌بینی نمی‌کرد.

امام‌جمعه مشهد افزود: برخی از نزدیکان و مسئولین عالی‌رتبه نظام، نسبت به پیشرفت انقلاب امید نداشتند، تا جایی که برخی گمان می‌کردند، بعد از فوت امام خمینی (ره)، انقلاب نیز تمام می‌شود و ایران به کشوری جنگ‌زده مانند لبنان تبدیل می‌شود.

ایران به محور اقتدار و تصمیم‌‎گیرنده در منطقه تبدیل شده است

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ایران به محور اقتدار و تصمیم‌گیرنده در منطقه تبدیل شده و هیچ قدرتی توانایی مقابله نظامی با کشور ما را ندارد، تصریح کرد: اکنون انقلاب اسلامی ایران به جایگاهی رسیده است که قدرت بزرگی مانند آمریکا از این انقلاب و نظام می‌ترسد.

آیت‌الله علم‌الهدی همچنین گفت: ما از نظر حمله و تهاجم خارجی بعد از هشت سال دفاع مقدس، تقریباً دغدغه خاصی از نظر حملات بیرونی نداشتیم و بلکه بیشتر مسائل، دغدغه‌های درونی است. امروزه ارتش و نیروهای مسلح به بالاترین سطح و قدرت نظامی در طول انقلاب دست پیدا کرده‌اند، لذا باید برای دفاع از اسلام آمادگی لازم را داشته باشیم.

ایران قدرت اول نظامی منطقه است

وی با تأکید بر اینکه هیچ کشوری در منطقه خاورمیانه توانایی و جرأت مقابله با ما را ندارد، ابراز کرد: پس از حمله موشکی به پایگاه آمریکایی عین الاسد که به گفته عراقی‌ها، ۱۵۰ نفر کشته و ۲۸۰ نفر مجروح برجای گذاشته است، کشورهایی نظیر امارات و عربستان، نسبت به حمله ایران به کشورهای خود، پیام‌هایی را برای مسئولان ارسال کردند و نگران حمله نظامی ایران بودند؛ درحالی‌که کشوری مانند امارات در صورت حمله موشکی، از صبح تا ظهر و تنها با زدن مناطق حساس زمین‌گیر می‌شوند.

امام‌جمعه مشهد در ادامه گفت: آمریکایی‌ها با احداث پایگاه‌های مختلف نظامی در اطراف کشور ما خودشان را آسیب‌پذیر کرده‌اند و همین امر برای آن‌ها نقطه‌ضعف محسوب می‌شود.

وی اظهار کرد: اسرائیل دردانه و هستی آمریکا است، امکانات و توانایی موشکی ما نه‌تنها در کشور، بلکه در لبنان و فلسطین به‌گونه‌ای است که اگر اراده کنیم می‌توانیم تمام این کشور را موشک باران کرده و از صفحه روزگار محو کنیم.

آیت‌الله علم‌الهدی همچنین در رابطه با نیروهای مسلح کشور، گفت: بزرگ‌ترین سرمایه نیروهای مسلح، ایمان و اخلاص آن‌ها است، لذا به‌وسیله همین سرمایه می‌توانید در دنیا و آخرت رستگار شوند، چراکه شما سربازان و فداییان امام زمان (عج) هستید.

منبع: مهر

برچسب‌ها