عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برای اداره کشور در مراکز تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی به افرادی نیاز داریم که در قواره و تفکر انقلابی باشند.

لزوم وجود افرادی در قواره و تفکر انقلابی برای مراکز تصمیم‌گیری در کشور

به گزارش قدس آنلاین، محمدحسین صفار هرندی در جمع مردم تربت‌حیدریه افزود: آن زمان که تفکر حاکم بر کشور گشایش را در نگاه به بیرون متمرکز کرده بود، طرف مقابل با علم به این تفکر تمام ابعاد سیاسی و اقتصادی کشور را معطل نگه داشت و در نهایت شرط های جدیدی مطرح کرد که اهداف شوم آنها را بیش از گذشته مشخص نمود.

وی گفت: پیشتر رهبر معظم انقلاب بارها تاکید کردند که مشکل غربی‌ها انرژی هسته ای و تعداد سانتریفیوژها نیست و شما اگر این مهم را به میل آنها حل کنید بی شک مسئله دیگری را مطرح می‌کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: امروز غربی‌ها به سردمداری آمریکا شرط عمل به تعهدات برجامی را کاهش نفوذ منطقه ای، صنایع دفاعی و برد موشک‌های نقطه زن ایران عنوان کردند و این همان بهانه تراشی‌هایی است که بارها مورد تاکید رهبر فرزانه انقلاب قرار گرفته‌ بود.

وی گفت: کشورهای منطقه از ما خواستند که رمز استقامت، اقتدار و عزت خود را به آنها بیاموزیم و شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم بودند که رسم مقاومت را به ملت های منطقه آموختند.

صفار هرندی افزود: امروز با یک بررسی اجمالی درمی‌یابیم هر زمان بر وفق آیین انقلاب عمل کردیم، حتی در حوزه اقتصادی کارها به پیش رفته و آنجا که نگاه افراد فاقد انقلابی به بیرون از مرزها بود، بر معطلی و گره مشکلات نیز افزوده شد.

منبع: صداوسیما

برچسب‌ها