مازندران- رئیس سازمان بسیج سازندگی مازندران از اجرای ۱۳۰۰ پروژه محرومیت زدایی در استان خبر داد.

۱۳۰۰ پروژه محرومیت زدایی در مازندران در دست اجراست

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمدمهدی اقبال پور با اشاره به اینکه این پروژه ها با مشارکت سپاه، مردم و خیرین اجرایی می شود، اظهار کرد: ۱۰۸ میلیارد تومان برای اجرای پروژه های محرومیت زدایی اختصاص یافته است.

وی با اعلام اینکه ۷۱ پروژه عمرانی دستگاه های اجرایی را با اعتباری بالغ بر ۳۱ میلیارد تومان در دست اجرا داریم یادآور شد: احداث ۴۰ کیلومتر راه با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان در حال انجام است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی مازندران به راه اندازی ۶۴۷ صندوق اشتغالزایی اشاره کرد و گفت: یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تسهیلات اشتغالزایی درنظر گرفته شده است.

اقبال پور با اعلام اینکه آموزش ۱۰ هزار و ۶۵۶ نفر صورت گرفته است از ایجاد ۳۸۳ شغل توسط بسیج سازندگی استان خبر داد.

وی با اشاره به اینکه ساخت ۴۹۳ مسکن محرومین با اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی در دست اجراست، افزود: از این میان ۳۹۰ واحد مسکونی تحویل خانواده ها شد و مابقی نیز تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی مازندران با بیان اینکه ۸۸ مسکن سیلزدگان با اعتبار ۸ میلیارد تومانی ساخته و تحویل شد، خاطرنشان کرد: بهسازی ۲۷۳ واحد سلیزده نیز با اعتبار ۳ میلیارد تومان صورت گرفت.

اقبال پور از فعالیت ۸۰۰ گروه جهادی با ۸ هزار نیرو در استان خبر داد و گفت: تعداد گروه های جهادی در سال آینده به ۳ هزار گروه افزایش خواهد یافت.

وی با اعلام اینکه ۶۶ گروه جهادی استان واکنش سریع هستند، افزود: ۵۰ هزار اصله نهال صنعتی و میوه توسط گروه های جهادی غرس خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی مازندران رویکرد سازمان در سال آتی را تمرکز بر روی آموزش و مشاغل عنوان کرد و یادآور شد: آموزش فرآیندی کم هزینه، درازمدت و موثر بوده و باید در این راستا سرمایه گذاری کرد.

برچسب‌ها