پس از واکنش وزیر راه و شهرسازی و مقامات ارشد وزارت راه و شهرسازی نسبت به واگذاری امتیاز واحدهای طرح ملی مسکن، شرکت عمران شهرهای جدید ایران با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: در صورت چنین اقدامی امتیاز متقاضیان باطل می شود.

امتیاز مسکن ملی متقاضیان در صورت واگذاری ابطال می‌شود

قدس آنلاین: ماه گذشته پس از اینکه مدیرعامل پردیس خبر از واگذاری و فروش امتیاز مسکن ملی در این شهر داد، بارها محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی نسبت به واگذاری امتیاز واحدهای مسکن ملی واکنش نشان داد.

بر همین اساس امروز شرکت عمران شهرهای جدید ایران در اطلاعیه‌ای از ممنوعیت واگذاری امتیاز واحدهای طرح ملی مسکن خبر داده و اعلام کرد که امتیاز این قبیل افراد باطل می شود.

در این اطلاعیه آمده است: «به اطلاع متقاضیان واجد شرایط برای اقدام ملی مسکن در شهرهای جدید کشور می‌رساند که واگذاری و انتقال امتیاز مسکن ملی به غیر، تحت هر یک از عناوین حقوقی، غیرمعتبر و ممنوع است و بر اساس مقررات پیگرد قانونی دارد.

در صورت مبادرت به واگذاری امتیاز به غیر، علاوه بر اقدام قانونی علیه افراد متخلف، امتیاز آن‌ها باطل و افراد خریدار نیز از هیچ حقوقی بهره‌مند نخواهند شد.»

مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس  گفت: برگه پرینت ثبت نام اولیه طرح اقدام ملی مسکن ارزش معاملاتی ندارد و خرید و فروش آن غیر قانونی است.

وی با بیان اینکه اعلام اسامی متقاضیان منتخب و واریز وجه آورده متقاضیان در بانک مسکن نشان خواهد داد که متقاضی شرایط اولیه را طی کرده است تاکید کرد: برگه‌های وکالتی که دلالان به استناد آن مسکن ملی را معامله می کنند، هیچ سندیتی در شرکت عمران شهر جدید پردیس ندارند.

محمود محمودزاده معاون وزیر راه ون شهرسازی نیز پیشتر در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در پاسخ به این سوال که آیا خرید و فروش امتیاز مسکن ملی قانونی است گفه بود که خرید و فروش امتیاز مسکن ملی به هیچ وجه قانونی نیست و در این خصوص نیز هیچ دستورالعملی وجود ندارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها