معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: قریب به ۷ هزار و ۳۲ دانش آموز بازمانده از تحصیل در استان خراسان رضوی در سال تحصیلی ۹۹ ـ ۹۸ شناسایی و همگی به مدرسه بازگردانده شدند.

۷۰۰۰ دانش‌آموز بازمانده از تحصیل خراسان رضوی به مدرسه برگشتند

به گزارش قدس آنلاین، ابوالحسن حقیقی اظهار داشت: قریب به ۷ هزار و ۳۲ دانش‌آموز بازمانده از تحصیل در استان خراسان رضوی در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ شناسایی و همگی به مدرسه بازگردانده شدند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان رضوی بیان کرد: از بین ۲۰۸ هزار و ۶۹۵ دانش آموز دوره ابتدایی شرکت کننده در جشنواره جابر در سطح استان در قالب ۸۷ هزار و ۳۵۰ پروژه علمی، ۱۰ پروژه به عنوان آثار برگزیده دانش آموزان ابتدایی استان به مرحله کشوری جشنواره دانش آموزی جابر در استان گیلان راه یافتند.

حقیقی افزود: تمهیدات لازم برای چاپ و آماده کردن محتوای آموزشی مربوط به نوآموزان پیش دبستانی برای ادارات ۴۷ گانه استان در سال تحصیلی جاری انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی و محرومیت‌ها، لباس فرم دانش‌آموزی، کتاب و لوازم‌التحریر را به صورت رایگان در اختیار دانش‌آموزان مدارس حاشیه شهر مشهد قرار دادیم.

حقیقی تصریح کرد: طرح سنجش بدو ورود دانش‌آموزان عشایری را از خرداد ماه ۹۸ با همکاری اداره آموزش و پرورش استثنایی به طور کاملا رایگان انجام دادیم.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار داشت: بیش از ۱۲ کانکس چرخ دار را جهت مدارس عشایری سیار استان در آغاز سال تحصیلی ۹۹-۹۸ ارسال کردیم تا بتوانیم در جهت تحقق عدالت آموزشی، تمامی دانش آموزان عشایری استان را تحت پوشش قرار دهیم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها