معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، پنجشنبه ۲۴ بهمن ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در محل رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی با حضور مردم و مسئولین برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی  در حرم مطهر رضوی

به گزارش قدس آنلاین، حسن جعفری در جلسه هماهنگی مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی که در محل دفتر معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: فرصت خوبی است که ابعاد برجسته شخصیت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را در حوزه اخلاص، فرماندهی جنگ، اخلاق و شجاعت با تاسی از توصیف‌های مقام معظم رهبری تبیین کنیم.

وی با اشاره به اینکه نیازمند ترویج مکتب شهید سلیمانی هستیم، افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی تربیت شده مکتب امام راحل و مقام معظم رهبری بود. این مکتب بایستی ماندگار و معرفی شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه مراسم تشییع میلیونی پیکر مطهر شهدای مقاومت و شهید حاج قاسم سلیمانی در کشورمان و منطقه، دنیا را مبهوت کرد، ادامه داد: ژنرال‌های غربی و آمریکایی به واسطه این شکوه حضور میلیونی مردم ایران و منطقه در مراسم تشییع پیکرهای مطهر شهدای جبهه مقاومت، از تعجب انگشت به دهان ماندند و هنوز با خود این پرسش را مطرح می‌کنند که چطور برای یک فرمانده نظامی باشکوه‌ترین مراسم تشییع جنازه تاریخ جهان برگزار شد و میلیون‌ها نفر از خدمات وی تقدیر و تشکر کردند.
جعفری تاکید کرد: این اتفاق در حالی صورت گرفت که نه تنها اقشار گوناگون مردم به صورت کاملا خودجوش در مراسم تشییع پیکرهای مطهر شهدای جبهه مقاومت حضور یافتند، بلکه این رویداد در خارج از مرزهای کشورمان جریان داشت و همگان این شکوه را دیدند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افکار پلید رئیس جمهور آمریکا، خاطرنشان کرد: در این ایام ترامپ معامله قرن را مطرح کرد و شاهد بودیم که برخی از کشورهای بی‌عرضه عربی هم نتوانستند این اقدام وی را محکوم کنند، در این راستا اصحاب رسانه‌ وظیفه دارند تا در این ایام این نیت‌های شوم دشمنان را برای افکار عمومی تبیین کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در ادامه به جزئیات برگزاری مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مشهد پرداخت و اظهار کرد: این مراسم به دعوت نماینده ولی فقیه در استان، استاندار خراسان رضوی، تولیت آستان قدس رضوی، سپاه پاسداران و حوزه‌های علمیه، پنجشنبه ۲۴ بهمن ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در محل رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی با حضور اقشار مختلف برگزار خواهد شد.

منبع: استانداری خراسان رضوی

برچسب‌ها