خراسان شمالی-رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی از دستگیری فردی که اقدام به توزیع و فروش مقدار قابل توجهی داروی غیر مجاز و قاچاق در سطح شهرستان بجنورد می کرد خبر داد.

فروشنده داروهای قاچاق و غیر مجاز در بجنورد دستگیر شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مقصود رستگار با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی به وسیله یک دستگاه خودروی ۲۰۶ اقدام به تهیه و توزیع انواع داروهای غیر مجاز و قاچاق در سطح شهر بجنورد می کند، بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و پلیسی و همچنین گشت زنی هدفمند موفق شدند این فرد را در حین توزیع داروهای غیر مجاز در یکی از محلات حاشیه ای این شهرستان دستگیر کنند، افزود: در بازرسی از خودروی متهم تعداد ۶ هزار و ۶۲۸ عدد قرص غیر مجاز و ممنوعه کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در همین رابطه تعداد ۵۸۰ نخ سیگار قاچاق و ۴۱۰ بسته ناس نیز کشف و ضبط شد، تصریح کرد: فرد مورد نظر بعد از دستگیری به همراه اموال کشف شده به مقر پلیس آگاهی استان انتقال شد.

رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه در نهایت متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و اقلام کشف شده نیز به سازمان جمع آوری و فروش امنوال تملیکی استان و معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تحویل داده شد، خاطر نشان کرد: در همین رابطه یکی از متصدیان سوپرمارکت های سطح شهر که اقدام به خرید این موارد از متهم میکرد نیز دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

برچسب‌ها