عضو شورا و رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد به نامزد شدن شهردار برای ریاست فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد و اعلام کرد: از جایگاه مشاوره‌ای در هیأت فوتبال مشهد استعفا می‌دهم.

واکنش عضو شورای شهر مشهد به نامزد شدن شهردار در فدراسیون فوتبال/ استعفا می‌دهم

به گزارش قدس آنلاین، خبر نامزد شدن شهردار مشهد برای ریاست فدراسیون فوتبال، طی روزهای اخیر حواشی خاصی را به دنبال داشته و حالا مجتبی بهاروند عضو شورا و رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد در پایگاه اطلاع‌رسانی خود به این اتفاق واکنش نشان داده است که متن آن به شرح زیر است:

نوشتاری بر حضور شهردار مشهد در ساختمان فدراسیون فوتبال!

حضور شهردار مشهد در ساختمان فدراسیون فوتبال برای حضور در انتخابات و اعلام نامزدی برای ریاست این فدراسیون، خبری بود بس ناراحت‌کننده، غیرقابل‌دفاع و پرحاشیه.

مراجعت ایشان به ساختمان فدراسیون با خودروی شهرداری مشهد که با پول بیت‌المال خریداری شده نیز صحنه‌ای است که با دوربین‌های اصحاب رسانه شکار شده و تعجب همگان را برانگیخته است.

مشخص نیست که ایشان با چه هدفی راهی فدراسیون فوتبال شده اما احترام به اعتماد شهروندان چه می‌شود؟ این درحالی است که مدیران شهری قبل از هر اقدامی، بایستی به خاطر داشته باشند که چه تعهدی نسبت به مردم دارند. رأی و نظر مردم، بالاتر از هر مسئله‌ای است و احترام به این رأی، ابتدایی‌ترین تکلیفی است که بر دوش مدیران شهری گمارده شده. خدمت به مردم شهر بهشت، عالی‌ترین درجه است و هیچگونه رفتاری مغایر با آن، پذیرفته شده نیست.

به عنوان عضوی از شورای اسلامی شهر مشهد، از شهردار جوان می‌خواهم تکریم به رأی مردم را سرلوحه اقدامات خود قرار داده و پاسخگوی این اقدام نیز باشد. در غیر این صورت، مطابق با قانون به این اقدام رسیدگی خواهم کرد.

در ضمن، هر چند جایگاه مشاوره‌ای بنده در هیأت فوتبال خراسان رضوی چندان قابل بیان نیست اما اینجانب در راستای رعایت مرزهای اخلاقی و حرفه‌ای، از این سمت استعفا خواهم داد و همان تماشاگر معمولی خواهم بود. بهتر است که فوتبال و ورزش مشهد را بدون سمت و عنوان رسمی دنبال کنم تا خاطر شهروندان عزیز مکدر نگردد.

امیدوارم که با استعفای بنده موافقت شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها