به همت موسسه جوانان آستان قدس رضوی در آستانه سالگرد صدور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توسط رهبر معظم انقلاب، کتاب «از انقلاب اسلامی تا تمدن اسلامی» چاپ و منتشر شد.

کتاب «از انقلاب اسلامی تا تمدن اسلامی» منتشر شد

به گزارش قدس آنلاین، این کتاب که رهیافتی به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است به شاخه‎ای از درخت معارف بنیادین می‌پردازد. ریشه‎ها، دستاوردها و آسیب‎های انقلاب اسلامی، چیستی تمدن اسلامی، چیستی علم دینی و علوم انسانی اسلامی و ضرورت تحول در آن، معرفی و بررسی تمدن غرب و مقایسه آن با تمدن اسلامی و وظایف جوان مومن انقلابی در راستای تمدن‎سازی موضوعات اصلی این کتاب است که توسط حجت الاسلام و المسلمین حسن وکیلی به رشته تحریر درآمده و توسط موسسه جوانان آستان قدس رضوی به چاپ رسیده است.
کتاب «از انقلاب اسلامی تا تمدن اسلامی» مقدمه‌ای است برای آشنایی با انقلاب اسلامی و تمدن اسلامی که می تواند انگیزه نسل جوان نخبه را برای قدم نهادن در راستای تمدن سازی تقویت نماید.
مهم‎ترین هدف این کتاب ارائه راهکاری برای جوانان است تا جوان امروزی نگاهی تمدنی به آینده داشته باشد و جایگاه خود را در ساخت کاخ تمدن اسلامی به خوبی ترسیم نماید.
لازم به یادآوری است، این کتاب در دیدار مدیران موسسه جوانان آستان قدس رضوی و رهبر معظم انقلاب اسلامی که در شهریورماه امسال برگزار شد مورد تفقد مقام معظم رهبری نیز قرار گرفته است.
گفتنی است؛ این اثر در شمارگان ۲۰۰۰ نسخه و در قطع رقعی به چاپ رسیده و علاقه‌مندان می‏توانند برای تهیه این کتاب به سامانه shop.javanan.org  مراجعه نمایند.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها