خراسان شمالی- فرا رسیدن ۲۲ بهمن طلیعه آزادی ملت و محو استبداد و واپس راندن استعمار بر ملت بزرگ ایران مبارک باد.

سلام بر تو ای مطلع فجر، ای سپیده سحر و انفجار نور
قدس آنلاین: گروه استانها- ملک محمدعلیزاده- آوایی پر طنین به گوش می رسید از بیکرانه های قرون ، آوای آزادی می آمد و در هجوم صخره های سیاه و سخت استبداد و استثمار به اسارت برده می شد دژخیمان در پس دیوارهای قصرهایشان با نیزه های مرگبار گلوی(آزادی)را می دریدند اما کاروان آزادی راه خود را از میان ناهمواریها- صخره ها و دیوارها با کوله باری از نفرت محرومان و ندادهندگان (آزادی) در می نوردید.
قافله آزادی در میان طوفان حرکت خویش"ژاله ها" را به خون می نشاند.
آن روز بر آسمان خونین شهرها، غنچه آزادگی می شکفت؛ زمان در التهاب گریز از روزهای کابوس و وحشت انگاری بیقراری می کرد.
شهرها در تب و تاب انقلاب می سوختند و نجواها و زمزمه ها و فریاد های رهایی فضای شهرها را آذین می بست، انقلاب آخرین ناقوس مرگبارش را برای شب پرستان خون آشام به صدا درآورده بود و این بار وحشت از انقلاب اسلامی بود که خفاشان را از غارها و سرداب های دیکتاتوری و استبداد فراری می داد و به  مردابهای نیستی سرنگون می کرد.
در آن روز صف نامتحد اشرافیت و غربگرایان دست در دست دیکتاتوری ، در هر کوی و برزن دستهای اتحاد و یگانگی انسان های خداجوی را به گلوله می بست تا با ایجاد خلل در اراده مصمم و استوار آنان چند صباحی دیگر به زندگی نکبت بارش ادامه دهد.
اما دیگر طومار پلید بیگانه پرستان در هم پیچیده بود و خون در مصاف با شمشیر پیروزی را برای ملتی بزرگ به ارمغان آورده بود.
آری آن روز انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و شهرهای تاریک در نور و درخشندگی انقلاب روشن شد و وزش نسیم آزادی و سقوط ارزشهای منحط، خوداتکایی و سازندگی در تمام زمینه ها تجلی یافت.
ارزش های پوسیده نظام پیشین غرب گرائی، شرق باوری، تجمل و مصرف زدگی با وقوع انقلاب اسلامی به ضد ارزش تبدیل شد و نهادها و آرمانهای الهی با رهبری بزرگ مرد تاریخ حضرت امام خمینی(ره) در دل مردم بارور گردید.
با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران و تابش اشعه های استقلال و آزادی بر کشور استکبار جهانی بویژه آمریکایی جهانخوار که "جزیره ثبات" خویش را از دست رفته می دید بر آن شد تا با تمام توان به مبارزه بر علیه انقلاب اسلامی برخیزد و شکوفه های نهضت نوین اسلامی را در درون پرپر سازد بر این اساس بود که بعد از یوم الله ۲۲بهمن توطئه های گوناگونی اعم از تحمیل جنگ هشت ساله توسط رژیم بعثی عراق- تحریم های اقتصادی- نظامی- سیاسی از سوی آمریکا علیه انقلاب اسلامی پی ریزی شد و با گذشت بیش از چهار دهه از عمر پربرکت انقلاب این دشمنی ها و تحریمها  و توطئه ها با شدت هر چه تمامتر ادامه دارد.
اما اعتقاد راسخ مردم شریف و انقلابی به نظام اسلامی و احساس مسئولیت آنان نسبت به سرنوشت کشور و نیز حضور مداومشان در لحظه لحظه انقلاب این توطئه های شوم را نقش بر آب نموده و خواهند نمود.
آری ملت بزرگ ایران اسلامی در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ موفق شد بر حکومت مستبدانه و نظام شاهنشاهی ۲۵۰۰ ساله فائق آید و دراین روز تصمیم گرفت خود برای آینده اش تصمیم بگیرد و برنامه ریزی کند و به برکت خون های مقدس شهدای انقلاب ۲۲ بهمن به روز بزرگ تاریخ ایران اسلامی مبدل شد و روز استقلال آزادی و جمهوری اسلامی نام گرفت پس این روز را باید به نیکی پاس بداریم و آن را نسل به نسل و سینه به سینه به آیندگان منتقل کنیم تا قدر این روز را بدانند.
تقارن ۲۲ بهمن امسال با چهلمین روز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی انگیزه مضاعفی برای مردم عزیز خواهد بود تا در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شرکت پرشور داشته باشد و عزت و اقتدار خود را به جهانیان و بویژه به دشمنان نشان دهند.
یقینا انقلاب اسلامی نعمت بزرگی است که خداوند متعال به ملت ایران هدیه کرده است و حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن در واقع تجدید بیعت به امام راحل عظیم الشان شهدای انقلاب و تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و شکرانه این نعمت الهی است.
انشالله این راهپیمایی و حضور گسترده ثابت خواهد کرد که دشمنان انقلاب اسلامی هر چقدر برای کمرنگ جلوه دادن مردم هزینه کرده است بی فایده خواهد بود.انشالله

برچسب‌ها