رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین « حماس» در پیامی به مقام معظم رهبری فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

پیام «اسماعیل هنیه» به رهبر معظم انقلاب اسلامی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، متن پیام اسماعیل هنیه به شرح زیر است:
حضرت آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای (حفظه الله)
رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران

السلام علیکم و رحمه الله و برکاته،
سلام و درودی صمیمانه و بعد،

برای ما در جنبش مقاومت اسلامی حماس مایه خرسندی است که خالصانه‌ترین و صادقانه‌ترین تبریک‌های خود را به مناسبت چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب مبارک اسلامی جمهوری اسلامی ایران خدمت شما تقدیم نماییم.

ما در جنبش حماس همراه با ملت فلسطین ضمن ابراز شادی و سرور در کنار ملت دوست ایران به این مناسبت مبارک و به افتخار این پیروزی بزرگ، عمیقا از مواضع گرانقدر شما در حمایت از فلسطین و مساله عادلانه آن و همبستگی مردم ایران با ملت فلسطین در زمینه دفاع از حقوق مشروع خویش و حمایت از شهر قدس اشغالی و مسجد مبارک الاقصی و حمایت از مقاومت قهرمان فلسطین در مقابله با رژیم اشغالگر صهیونیستی تقدیر کرده و نهایت افتخار و خرسندی خود را نسبت به پیوندهای دوستی میان دو ملت ایران و فلسطین ابراز می‌داریم.

این فرصت نیک را غنیمت می‌شمارم تا به نمایندگی از خود و برادرانم در جنبش حماس از نقش بارز و مواضع اصولی شما در همراهی همیشه با فلسطین و حمایت از ملت و مقاومت فلسطین تقدیر نموده و بار دیگر بر تمایل خود برای تقویت این مواضع و همکاری‌ها تاکید می‌کنم و از درگاه خداوند سلامتی و توفیق روزافزون را برای حضرتعالی و پیشرفت و شکوفایی هرچه بیشتر را برای جمهوری اسلامی و ملت بزرگوار ایران خواستارم.

سلام و درود خالصانه و تقدیر وافر ما را پذیرا باشید
اسماعیل هنیه
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس.
 انتهای پیام

برچسب‌ها