خراسان شمالی-برخی از مدارس خراسان شمالی به علت برودت هوا وبارش هوا در چهار شنبه ۲۳ بهمن تعطیل شدند.

برخی مدارس خراسان شمالی تعطیل شدند

به گزارش قدس آنلاین،به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان شمالی تعطیلی برخی از مدارس استان به شرح ذیل است:

شهرستان بجنورد

 علت بارش برف و برودت هوا در نوبت صبح کلیه مدارس روستایی (سه مقطع) در شهرستان بجنورد و همچنین شهرهای چناران و حصار گرمخان تعطیل اعلام می گردد.

همچنین مدارس ابتدایی، پیش دبستانی  و استثنائی سطح شهر بجنورد در نوبت صبح تعطیل است. 

 شهرستان گرمه

باتوجه به یخبندان و سردی هوا تمامی مدارس ابتدایی ، پیش دبستانی و متوسطه اول و دوم در دهستان بالا دشت و گلستان در نوبت صبح تعطیل است.

شهرستان جاجرم

بدلیل برودت هوا، بارش برف و یخبندان معابر فردا چهارشنبه  ۲۳ بهمن ماه تمامی مدارس بخش شوقان در سه مقطع در شیفت صبح و عصر تعطیل می باشد و تمامی مدارس مقطع ابتدایی در شهرستان جاجرم و سنخواست نوبت صبح  تعطیل است.

شهرستان راز و جرگلان

بدلیل برودت هوا، بارش برف و یخبندان معابر تمامی مدارس راز وجرگان  در سه مقطع در شیفت صبح تعطیل شدند.

شهرستان مانه و سملقان

به علت بارش شدید برف و برودت هواکلیه پیش دبستانی ها ومدارس ابتدایی سطح شهر آشخانه. وکلیه مدارس ابتدایی. متوسطه یک .ومتوسطه دو در روستاها در نوبت صبح تعطیل است.

شهرستان فاروج

 بعلت بارش برف وبرودت هوا ولغزندگی سطح معابروجادهها کلیه مدارس پیش دبستانی و مقطع ابتدایی ومقطع متوسطه یک درشهروروستاهها درنوبت صبح درشهرستان فاروج تعطیل شدند.

شهرستان شیروان

به علت بارش برف و برودت شدید و یخبندان معابر  ، تمامی مقاطع تحصیلی شهرو روستا در نوبت صبح شهرستان شیروان تعطیل اعلام می گردد.  و در نوبت عصر فقط روستاها در روز چهارشنبه تعطیل اعلام می گردد.

شهرستان اسفراین

با توجه به بارش برف و برودت هوا و هماهنگی با فرمانداری اسفراین  کلیه مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و استثنایی  شهر و روستا در نوبت صبح تعطیل شدند.

منطقه بام و صفی آباد

 باتوجه به بارش برف و برودت هوا تمامی مدارس پیش دبستانی ، ابتدایی بخش بام و صفی آباد  تعطیل و مدارس متوسط اول مستقر در بام و روستای اسپید منطقه صفی آباد در نوبت صبح تعطیل شدند.

برچسب‌ها