شاگردان ساکت الهامی با سه گل پاسخ تنها گل شاگردان ابراهیم صادقی را دادند.

سایپا زیر چرخ‌های تراکتور ماند/ فولاد ۳۰ امتیازی شد

قدس آنلاین: به گزارش ایسنا، در نخستین دیدار از هفته بیستم لیگ برتر و در هوای سرد تبریز، تراکتور و سایپا از ساعت ۱۵ در زمین یادگار امام (ره) به مصاف هم رفتند که در نهایت با حساب ۳ بر یک به سود تراکتور تمام شد.

این بازی در حالی برگزار شد که زمزمه‌هایی مبنی بر لغو بازی به علت آماده نبودن زمین مسابقه به علت بارش شدید برف وجود داشت اما با تلاش مسئولان ورزشگاه و پاک کردن برف از روی زمین، مسابقه در زمان مقرر برگزار شد.

برخلاف سرمای هوا و وضعیت زمین، بازی خیلی گرم و پرگل آغاز شد. ابتدا سایپا توانست دروازه میزبانش را باز کند. پنالتی داور به سود سایپا با ضربه سلیمانی در دقیقه ۷ و گل نخست بازی همراه شد تا اندک هواداران حاضر در ورزشگاه که قید سرما را زده بودند، گرم شوند.

در ادامه و بعد از چند دقیقه تراکتور سه بار پاسخ تک گل سایپا را داد. ابتدا اشکان دژاگه در دقیقه ۱۶ با یک شوت دیدنی دروازه سایپا را باز کرد اما دو دقیقه بعد، احسان حاج‌صفی روی پاس مهدی تیکدری توانست با یک ضربه فوق العاده گل دوم را هم به نام تراکتور ثبت کند و تبریزی‌ها خیلی زود از حریف خود پیش بیفتند.

گل سوم بازی نیز روی تیزهوشی حمزاوی و پاس در عرض اشکان دژاگه و شوت دقیق رضا اسدی به ثمر رسید تا برتری تراکتور مقابل سایپا به دو گل برسد و همین نتیجه تا پایان بازی پابرجا بماند.

با این پیروزی، تراکتور ۳۷ امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به رقبا، به رده دوم جدول صعود کرد و اختلافش با پرسپولیس به چهار امتیاز کاهش یافت.

سایپا نیز بعد از چند نتیجه خوب و شکست در این دیدار با ۱۹ امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول جای گرفت تا احتمالا با برگزاری سایر بازیِ‌های هفته چند رده سقوط کند.

تساوی در قائمشهر

تیم‌های فوتبال نساجی و پارس جنوبی نیز در دیداری از هفته بیستم لیگ برتر به تساوی رضایت دادند.

در این دیدار تیم‌های فوتبال نساجی و پارس جنوبی جم در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر و از ساعت ۱۵:۳۰ به مصاف هم رفتند. این مسابقه در نهایت با تساوی صفر- صفر به پایان رسید. در این مسابقه هر دو تیم موقعیت‌های کمی برای گلزنی به دست آوردند و بازی پایاپای دنبال شد و در مجموع دو تیم توانایی پیروزی در این بازی را نداشتند.

نساجی و پارس جنوبی در هفته‌های اخیر موفق نبوده‌اند و به این ترتیب برای رسیدن به روزهای خوب باید بیشتر تلاش کنند.

نساجی با این تساوی ۲۰ امتیازی شد و در رده یازدهم قرار گرفت. پارس هم در حال حاضر با ۲۰ امتیاز در رده سیزدهم قرار دارد.

فولاد میزبانش را شکست داد و ششم شد

تیم فوتبال فولاد موفق شد در دیداری از هفته بیستم پیکان را شکست دهد.

در این دیدار تیم‌های فوتبال پیکان و فولاد از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف هم رفتند. این مسابقه در نهایت با پیروزی دو بر یک فولاد به پایان رسید. گل‌های مسابقه را آیاندا پاتوسی در دقیقه ۲۳ و لوسیانو پریرا در دقیقه ۸۴ برای فولاد و علیرضا کوشکی در دقیقه ۸۸ برای پیکان به ثمر رساندند. پیکانی‌ها بعد از دریافت گل حملات زیادی کردند و بالاخره موفق شدند در دقایق پایانی به گل برسند اما نتوانستند مانند هفته قبل بازی را به تساوی بکشانند.

فولاد با این پیروزی ۳۰ امتیازی شد و به رده ششم صعود کرد. پیکان با سرمربیگری ویسی با ۱۴ امتیاز در رده چهاردم قرار دارد و اگر شاهین و گل‌گهر رقبایشان را ببرند، تیم آخر جدول می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها