دبیر ستاد انتخابات تایباد از وجود ۶۷ شعبه اخذ رأی با بیش از هزار نفر عوامل برگزاری انتخابات در شهرستان خبر داد و گفت: در انتخابات دوم اسفند، ۶ هزار و هفت رأی اولی پای صندوق می‌روند.

۶ هزار و هفت رأی اولی در تایباد، دوم اسفند پای صندوق رأی می‌روند

به گزارش قدس آنلاین، عبدالرضا سپهری در خصوص وضعیت انتخابات اسفندماه در شهرستان تایباد گفت: در انتخابات پیش رو ۶۷ شعبه اخذ با بیش از هزار نفر عوامل برگزاری انتخابات در شهرستان تایباد تلاش خواهند کرد تا انتخاباتی سالم و آزاد رقم بخورد.

وی بیان کرد: همچنین حدود ۸۵ هزار نفر واجد شرایط در تایباد دوم اسفند ماه پای صندوق‌های اخذ رأی خواهند رفت تا از بین ۳۱ نامزد، یک کرسی نمایندگی حوزه انتخابیه تایباد، تربت جام، باخرز و صالح آباد را مشخص کنند.

دبیر ستاد انتخابات شهرستان تایباد افزود: در انتخابات پیش رو، شش هزار و هفت رأی اولی در تایباد به پای صندوق‌های رأی خواهند رفت و تجربه نخستین مشارکت اجتماعی خود را در تعیین سرنوشت خود، کسب خواهند کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه در دو سال گذشته دشمن شدیدترین تحریم‌های تاریخ را بر ملت ایران تحمیل کرد و با تروریسم اقتصادی تلاش کرد تا ملت را از نظام دور کند، اظهار کرد: مردم بصیر ایران در تشییع پیکر شهید سپهبد سلیمانی و همچنین راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند که دشمن به هدف خود نرسیده است.

سپهری افزود: حضور با شکوه مردم در انتخابات دوم اسفندماه، بار دیگر این پیام را به خارج از مرزهای جغرافیایی ایران مخابره خواهد کرد که پشتوانه قدرت ایران در منطقه و جهان مردم همراه و بصیر این کشور است.

وی با تأکید بر حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی، افزود: مشارکت حداکثری افزایش قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی است که می‌تواند پشتوانه‌ای قدرتمند برای مسئولان برای پیشبرد اهداف نظام باشد.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار تایباد بیان کرد: حضور حداکثری مردم دلدادگی و علاقمندی آنها را نسبت به انقلاب اسلامی نشان می‌دهد و مشارکت حداکثری یعنی جمهوری اسلامی به معنای واقعی.

منبع: مهر

برچسب‌ها