محسن پیرهادی گفت: شاکله لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با نظر سنجی مردم بود و این دوره متفاوت تر از گذشته و جریان‌های رقیب و حتی گروه‌های همسو بود.

شاکله لیست شورای ائتلاف با نظر سنجی مردم بود

قدس آنلاین: سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، در نشست خبری این شورا که صبح امروز شنبه 26 بهمن در محل این خبرگزاری برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: در این دوره اقداماتی که شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی داشت، متمایز از دوره های دیگر بود. 

وی با بیان اینکه جوانگرایی خیلی جدی در این شورا دنبال شد، افزود: ترکیب 18 عضو جوان و جدید یک مزیت مثبت برای این دوره بود که در جهت گام دوم و بر اساس ضرورت جامعه بود. 

پیرهادی حضور بانوان را در تعیین فرآیند لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی بسیار موثر دانست و گفت: دوره قبل حضور بانوان کمرنگ بود اما این دوره توجه ویژه ای به این امر شد. 

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در ادامه عنوان کرد: در این شورا نگاه پایین به بالا برای تشکیل لیست داشتیم و همچنین دخالت و مشارکت مستقیم مردم را برای تشکیل لیست انجام شد. حتی در مرحله آخر 10 نفر با مشارکت و نظر مستقیم مردم بود. 

وی بیان کرد: شاکله لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با نظر سنجی مردم بود و این دوره متفاوت تر از گذشته و جریان‌های رقیب و حتی گروه‌های همسو بود. 

وی تصریح کرد: مشارکت مستقیم مردم در جمع بندی این لیست، نقطه عطفی در جمع بندی و سیاست‌گذاری‌هایی بود که در این اردوگاه انجام شد. 

پیرهادی خاطرنشان کرد: پیش از این بزرگان و فعالان سیاسی در جمع‌بندی لیست مشارکت داشتند، اما در این دوره نقش محوری مردم در شورای ائتلاف نعمتی بزرگ و تجربه‌ای مناسب بود. 

وی افزود: اصلاح نهایی لیست شورای ائتلاف هم انجام شده است که براساس مطالبات کف جامعه اعم از تورم، گرانی، اقتصاد و معیشت، برنامه‌ریزی کرده‌ایم که این رویکرد در اصلاحات صورت گرفته بسیار پررنگ است. 

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: کارآمدی، تخصص و تجربه گذشته در نامزدهای احتمالی وارد شده به مجلس بسیار پررنگ است، ضمن اینکه به دنبال نظارت بر دولت و قانون هستیم. 

پیرهادی گفت:‌جایگاه فعلی مجلس ضعف جدی داشته و مردم مطالبه قوت گرفتن این جایگاه را با رفع ضعف‌ها دارند. 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها