معاون دبیر کل حزب الله مقاومت، در برابر اسرائیل را مقاومت در برابر ظلم و استکبار جهانی توصیف کرد و گفت: باید قدر درک عصر امامان خمینی و خامنه‌ای را دانست.

حزب الله: درک عصر امام خمینی و امام خامنه‌ای توفیقی بی نظیر است

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، معاون دبیر کل حزب الله لبنان، مسلمانان را به استفاده بهینه از درک عصر امام خامنه‌ای برای تجهیز قوای جبهه مقاومت و آماده شدن برای قیام حضرت قائم (عج) دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری المنار، شیخ نعیم قاسم طی نطقی در مراسم کمیته‌های زنان حزب الله در مجمع المجتبی(ع) در جنوب بیروت، مقاومت لبنان را فوق العاده توصیف کرد و گفت: «ما می‌دانیم که مقاومت، مقاومت می‌کند تا سرزمین را آزاد کند؛ اما مقاومت ما سرزمین و انسان را آزاد کرد و سپس به قدرت بازدارنده‌ای مبدل شد که در میان مقاومت‌های دنیا آشنا نیست، زیرا اسرائیل را از تجاوزات خود علیه لبنان از سال 2006 بازداشت».

او تاکید کرد: «امروز مقاومت ما ثابت و استوار ایستاده تا با چالش‌ها روبرو شود و زمین‌ها را پس از آزادسازی آباد کند و مابقی سرزمین را بدون هیچ خوفی و بدون اینکه حساب مرگ و زندگی را کند، آزاد خواهد کرد».

معاون دبیر کل حزب الله با تاکیدبر اینکه مقاومت، جهان استکبار را به وحشت انداخته است، گفت:«امروز استکبار جهانی در برابر مقاومت ایستاده زیرا همین مقاومت با اندازه کوچک خود آثار بزرگی به جای گذاشته است. زیرا نماینده حق است و با شرافت کار می‌کند و از ویژگی‌های اخلاقی متمایزی برخوردار است و می‌تواند الگویی برای مستضعفان منطقه و دنیا باشد».

او مقامت را مدرسه تربیت و قدرتی توصیف کرد که به آن برای مقابله با قدرت‌های ظالم دنیا نیاز است، و افزود: «استقلال بدون مقاومت ممکن نیست. حفظ نسل‌ها جز با مقاومت امکان‌پذیر نیست. ایجاد راه حل‌های سیاسی و بازگرداندن سرزمین از چنگ استکباران ظالم دنیا تنها با سلاح مومن مجاهدی امکان پذیر است که جز در برابر خود سر تسلیم فرو نمی‌آورد تا به اهداف خود در آزادسازی سرزمین و صیانت از مرز و بوم آن دست یابد».

شیخ نعیم قاسم تقابل دنیا با مقاومت را طبیعی خواند و گفت : «مقاومت در برابر اسرائیل یعنی مقاومت در برابر ظلم جهانی. یعنی ما از طریق اسرائیل با اشغالگری بین المللی روبرو هستیم».

معاون دبیر کل حزب الله گفت: «سپاس پروردگار را که به ما توفیق داد در عصر امام خمینی و امام خامنه‌ای باشیم و اگر همه تاریخ را مرور کرده باشیم  جز زمان حضرت رسول (ص) زیباتر از زمان فعلی ندیده‌ایم، اما بدانید که اگر ما موفق به سرمایه‌گذاری و استفاده صحیح از این زمان بشویم و بر عدد و عده خود بیافزاییم، زیباترین دوران حیات بشر را با قیام قائم درک خواهیم کرد».

معاون دبیر کل حزب الله با تاکید بر اینکه مقاومت برای کسب دستاوردهایی سیاسی در داخل نظام سیاسی،نیست گفت: «حزب الله در کنار شرکای خود نماینده ملت در دستگاه حکومتی است و همه قوانین مصوب برای گروه‌های سیاسی را رعایت می‌کند، اما سلاح و مقاومت حزب الله در معادلات داخل لبنان هیچ دخالت مستقیمی ندارد. زیرا ما اطمینان داریم که در داخل با شرکای خود همکاری می‌کنیم و باید به شریک و گزینه‌های آن احترام گذاشت و باید به دنبال وجه اشتراکات بود اما با دشمن اسرائیلی وجه اشتراکی وجود ندارد که به دنبال صلح بود بلکه دشمن باید از خاک ما برود».

معاون دبیر کل حزب الله در بخش دیگر سخنانش از دولت لبنان هم خواست تدابیر اجتماعی، اقتصادی و پولی فوری برای حل مشکلات این کشور اتخاذ کند  تا مردم لبنان ظرف روزها و هفته‌های آینده شاهد نتایج مطلوب آن باشند و گرانی‌های غیرقابل توجیه کالاها هم مهار شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها