تولیت آستان قدس رضوی مدافعان حرم را ادامه دهندگان راه حضرت فاطمه زهرا(س) در دفاع از حریم ولایت دانست و ابراز کرد: شهدای مدافع حرم همچون فاطمه زهرا(س) جان خود را در راه دفاع از ولایت نثار کردند.

شهدای حرم همچون فاطمه زهرا(س) جان خود را نثار ولایت کردند

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی در دیدار ۹۰۰ نفر از مادران و همسران شهدای تیپ فاطمیون که در تالار ولایت حرم مطهر رضوی برگزار شد، ضمن تبریک ایام میلاد با سعادت صدیقه کبری حضرت فاطمه زهرا(س)، ضمن بیان فضائل و مناقب این بانوی نمونه اسلام، ابراز کرد: اولین شخصی که در این عالم جان خود را فدای دفاع از امامت و ولایت کرد، حضرت فاطمه زهرا(س) بود.

وی اندوه حضرت زهرا(س) را به دلیل محرومیت جامعه و امت اسلام از ولایت امیرالمؤمنین علی(ع) معرفی و خطاب به خانواده شهدا، گفت: پدران، همسران، فرزندان و برادران شما راه فاطمه زهرا(س) را پیمودند و در مسیر امامت و ولایت قدم برداشتند و جان عزیزشان را همچون حضرت فاطمه زهرا(س) نثار امامت و ولایت کردند.

حجت الاسلام والمسلمین مروی افزود: شما عزیزترین کسان خود را در دفاع از حریم اهل بیت(ع) و اسلام ناب فدا کردید، لذا قطعا در دنیا و آخرت مشمول شفاعت حضرت زهرا(س) خواهید بود.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه ما به مرزهای جغرافیایی اعتقادی نداریم؛ مرز ما، مرز میان ایمان و کفر است، بیان کرد: خانواده شهدای فاطمیون علاوه بر تحمل سختی غربت، شهادت عزیزان خود را نیز تحمل می‌کنند و این سختی دوچندان است. اما با این وجود اجازه ندادند حرامیان داعشی به مرقد مطهر دختر فاطمه زهرا(س) نزدیک شوند و جسارت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مروی با بیان اینکه عزیزان شما اجازه بی‌احترامی به زینب کبری(س) را ندادند و با نثار جان خود از حریم اهل بیت(ع) دفاع کردند، ابراز کرد: شما هیچ تفاوتی با مادران و همسران شهدای واقعه کربلا ندارید و مطمئنا اگر در کربلا نیز بودید حضرت زینب(س) را تنها نمی‌گذاشتید، شما در پیشگاه اباعبدالله(ع) و حضرت زینب(س) رو سفید هستید.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها