همدان _رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان همدان از فعالیت ۲۷ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین راهداری همدان در طرح زمستانی خبر داد.

۲۷ دستگاه ماشین آلات راهداری همدان در طرح زمستانی فعالیت دارند
به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، ابوذر میهنی با اشاره به اینکه طرح زمستانی از آذرماه امسال آغاز شده و تا ۱۵ فروردین‌ماه سال آینده ادامه دارد، گفت: در طرح زمستانی ۲۷ دستگاه وسیله نقلیه سبک و سنگین با ۴۳ نیروی انسانی اداری، اجرایی و حجمی در طرح زمستانی فعالیت خواهند کرد.
میهنی از خرید و ذخیره سازی ماسه و نمک در راهدارخانه ها برای طرح زمستانی امسال خبر داد و یادآور شد: در حال حاضر نیز ماشین‌آلات در راهدارخانه‌ها مستقر هستند و نیروهای ما نیز آماده خدمات‌رسانی به مردم خواهند بود. ‌
وی در ادامه یکی از وظایف ذاتی اداره راهداری و حمل نقل جاده ای را  گشت های مستمر و شبانه روزی به منظور افزایش ایمنی تردد کاربران جاده ای بیان کرد و افزود: این گشت ها با رصد ۲۴ ساعته خود از محورهای مواصلاتی تمامی معایب راه، مانند تجاوز غیرقانونی به حریم، ایجاد چاله در سطح جاده، تصادفات، عوامل مختل کننده راه و غیره ...را به مرکز اداره گزارش می دهند. 
رئیس راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان همدان ادامه داد: اداره شهرستان همدان دارای اکیپ درزگیری و چاله گیری، لکه گیری، اکیپ بازسازی تابلو و علائم، اکیپ ایمنی و حریم، تاسیسات است که تمام سعی خود را به منظور صیانت از حریم راهها بکار بسته اند تا بتوانیم ضوابط و دستورالعمل های سازمان را به نحو مطلوب انجام دهیم. 
میهنی افزود: شهرستان همدان دارای ۷۱۴ کیلومتر راه شامل بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی است.

برچسب‌ها