نوشهر- رئیس هیات نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت گفت که ورود افراد جدید تائید صلاحیت شده از سوی شورای نگهبان به جمع نامزدهای مجلس در این حوزه انتخابیه صحت ندارد.

ورود نامزد جدید در رقابت‌های حوزه انتخابیه نوشهر ، چالوس و کلاردشت صحت ندارد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا طی روز گذشته و امروز دوشنبه مطالبی در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی مازندران با عنوان ورود ۲ نامزد جدید به جمع داوطلبان مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه نوشهر، چالوس و کلاردشت منتشر و باز نشر می شود.

سبحان رحیمی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود :تاکنون نامه ای رسمی مبنی بر تائید صلاحیت افراد جدید از حوزه انتخابیه نوشهر به هیات نظارت گزارش نشده است و طبیعتا در صورت معرفی افراد جدید به اطلاع عموم خواهد رسید.

وی با انتقاد از عملکرد برخی افراد در فضای مجازی ، گفت :  انتشار و باز نشر چنین شایعاتی از سوی کاربران و هواداران نامزدها در فضای مجازی خلاف قانون و جز تشویش اذهان عمومی و ملتهب کردن فضای انتخاباتی نتیجه ای دیگری به همراه نخواهد داشت.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات مجلس در نوشهر گفت : حتما مسئولان دست اندرکار با ظرافت و دقت بیشتری به طور کامل فضاهای مجازی را رصد و با کاربرانی که مرتکب چنین  تخلفاتی می شوند برخورد قانونی خواهند کرد.      

شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت یک کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد و هم اکنون ۱۳ نفر به عنوان نامزد تایید صلاحیت شده با همدیگر رقابت می کنند.

تبلیغات داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تا ۸ صبح روز پنجشنبه هفته جاری ادامه دارد.

زمان رای گیری یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسفند همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

برچسب‌ها