مراسم اختتامیه بخش «تجلی اراده ملی» سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، در تالار ایوان شمس برگزار و برگزیدگان معرفی شد.

معرفی برگزیدگان بخش «تجلی اراده ملی» جشنواره فیلم فجر

قدس آنلاین: مراسم اختتامیه و اهدای جوایز برگزیدگان بخش «تجلی اراده ملی»، در تالار ایوان شمس با حضور برخی از اهالی رسانه ، سینماگران ، مسئولان جشنواره عصر امروز (دوشنبه ۲۸ بهمن ماه) در تالار ایوان شمس برگزار شد.

برگزیدگان قوه قضاییه؛ خورشید و خط باریک قرمز

در بخش اول اهدای جوایز، هدایای مربوط به قوه قضاییه و سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور اهدا شد که قبل از آن داوران این بخش معرفی شدند.

جایزه قوه قضاییه به فیلم سینمایی خورشید، مستند خط باریک قرمز، بازیگران کودک فیلم سینمایی خورشید رسید.

فرزاد خوشدست کارگردان مستند خط باریک قرمز گفت: از سازمان زندان‌ها که ۵ ماه زندان را در اختیار من قراز دادند تشکر می‌کنم و وقتی جوایز خارجی دریافت کردم این خوشحالی بیشتر شد، اما متعجبم از بحث داوری بخش مستند که بعدا در موردش صحبت خواهم کرد.

جایزه سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور به مستند فرزاد خوشدست برای مستند خط باریک قرمز رسید.

برگزیدگان بنیاد شهید؛ آبادان یازده ۶۰ و روز صفر

بخش بعدی نوبت به جوایز بخش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رسید که داوران آن‌ها معرفی شدند.

جایزه بنیاد شهید و امور ایثارگران به مهرداد خوشبخت برای سینمایی " آبادان یازده ۶۰ " و سعید ملکان " روز صفر " رسید.

فیلم برگزیده وزارت بهداشت؛ مغز استخوان، بی‌صدا حلزون و درخت گردو

جایزه داوران وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به دلیل روایت ایثار مادرانه و عشق پدرانه برای زندگی‌بخشی به کودکان و آینده سازان سرزمین به حمیدرضا قربانی کارگردان مغز استخوان اهدا شد.

جایزه بعدی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به دلیل تمرکز بر یک داستان در حوزه سلامت و دغدغه‌مندی تصویر درست خانواده سلامت ایرانی به بهرنگ دزفولی‌زاده کارگردان فیلم بی صدا حلزون اهدا شد.

جایزه بعدی این وزارتخانه به دلیل تصویر از خودگذشتگی و ماندن بر اصول سپیدجامگان بر سر سوگند خود، به محمدحسین مهدویان برای درخت گردو رسید.

در ادامه حسین انتظامی رئیس سازمان سینمایی گفت: از همت که دستگاه‌های مختلف که در شکوه بخشی به این بخش جشنواره تاثیر داشتند تشکر می‌کنم.امسال تعداد زیادی از دستگاه‌ها که ارزش این بخش را دانسته بودند متقاضی شدند که بخشی از آن‌ها انتخاب شدند.

وی افزود:جشنواره در کنار استعدادیابی وجوه سیاستگذاری را در نظر می‌گیرد و اولویت‌ها به مولدان حوزه گفته و مسیر به آن سمت می‌رود.

رئیس سازمان سینمایی گفت:دستگاه‌ها در جهت فرهنگ سازی می‌توانند پیش بروند و سینما نیز می‌تواند از این موضوع بهره وری داشته باشد و قدم‌های مثبتی بردارد.

برگزیدگان وزارت کار؛ قصیده گاو سفید، پدران و ابر بارانش گرفته

در ادامه جوایز وزارت تعاون و کار و رفاه اجتماعی و وزارت ورزش و جوانان اهدا شد.

جوایز مربوط به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود به غلامرضا موسوی تهیه کننده قصیده گاو سفید، شهرام مسلخی تهیه کننده پدران و مجید برزگر تهیه کننده ابر بارانش گرفته، رسید.

برگزیدگان وزارت ورزش؛ پدران ، آتابای و جایی برای فرشته‌ها نیست

جوایز وزارت ورزش و جوانان به سالم صلواتی برای فیلم پدران، هادی ححازی فر برای آتابای و سام کلانتری برای مستند جایی برای فرشته‌ها نیست.

انتظامی ادامه داد: از هیات داوران این بخش‌ها تشکر کنم همچنین از دستگاه‌ها خواهش می‌کنم اولویت‌ها و جهت گیری‌های خود را با توجه به اینکه تولیدات سال آینده هنوز شروع نشده را زودتر اعلام کنند.

برگزیدگان فراکسیون جوانان مجلس؛ آبادان یازده۶۰ و آتابای

جوایز فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی حسن کلامی تهیه کننده آبادان یازده ۶۰، نیکی کریمی کارگردان آتابای رسید.

فیلم برگزیده سازمان بهزیستی؛ خورشید و بی‌صدا حلزون

جوایز سازمان بهزیستی کشور به مجید مجیدی برای خورشید، بهرنگ دزفولی زاده کارگردان بی صدا حلزون و بازیگران کودک فیلم سینمایی خورشید اهده شد.

برگزیدگان شهرداری تهران؛ خورشید، سه گام حبس، دشمنان و قصیده گاو سفید

در ادامه هیات داوران بخش‌های سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، شرکت بهره برداری راه آهن تهران و حومه، شرکت سهامی بیمه ایران و انجمن ویرایش و درست نویسی معرفی شدند.

جایزه مدیریت پسماند شهرداری تهران به مجید مجیدی و امیر بنان برای خورشید، بهتاش صناعی‌ها کارگردان قصیده گاو سفید، مجید برزگر تهیه کننده دشمنان، ساسان سالور تهیه کننده سه کام حبس رسید.

جایزه‌های شرکت بهره برداری راه آهن تهران و حومه به مجیدی مجیدی برای خورشید، بازیگران کودک خورشید رسید.

فیلم برگزیده شرکت سهامی بیمه ایران؛ روز بلوا

جایزه‌های شرکت سهامی بیمه ایران به بهروز شعیبی برای روز بلوا اهدا شد.

شعیبی گفت: به احترام شرکت بیمه اینجا حضور پیدا کردم و نمی‌خواستم بیایم، این لوح را به خاطر شرکت بیمه که ما را حمایت کرد با خودم می‌برم و تندیس را به دبیرخانه جشنواره پس می‌دهم.

فیلم برگزیده انجمن ویرایش و درست نویسی؛ خورشید

جایزه انجمن ویرایش و درست نویسی به مجید مجیدی و نیما جاویدی برای فیلم خورشید اهدا شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها