فرمانده سپاه امام رضا(ع) با تاکید بر اهمیت مجلس و انتخابات، گفت: دقت داشته باشیم که افراد متعهد، مومن، انقلابی، کسانی که تجربه شده‌اند به آنها اطمینان داریم و حداقل می‌توانند خودشان را نگه‌دارند و خیانت نمی‌کنند را انتخاب کنیم.

نمایندگانی انتخاب کنید که خودشان را نگه می‌دارند و خیانت نمی‌کنند

به گزارش قدس آنلاین، سردار یعقوبعلی نظری در اختتامیه چهارمین جشنواره «شبیه یاس» که در مجتمع آیه‌ها برگزار شد، با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی به عنوان یکی از سه قوه اساسی کشور، اظهار کرد: تجلی حضور مردم در ارتباط با نظام اسلامی است و نفس مشارکت مردم در انتخابات، در نظام اسلامی و استحکام آن نقش تعیین کننده‌ای دارد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) با بیان اینکه به نفس مجلس باید نگاه کرد و به عملکرد یک یا دو نماینده به عنوان کل مجلس نباید نگاه کرد، افزود: دقت داشته باشیم که افراد متعهد، مومن، انقلابی، کسانی که تجربه شده‌اند، به آنها اطمینان داریم و حداقل می‌توانند خودشان را نگه‌دارند و خیانت نمی‌کنند را انتخاب کنیم.

امنیت اخلاقی؛ ضعف جدی فضای هنری

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: عرصه هنر و به طور کلی عرصه فرهنگی بسیار عرصه مهم، پایه‌ای، مبنایی و تاثیرگذار است.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: یکی از بخش‌های فرهنگی استفاده از هنر مخصوصا برای خواهران است.

وی خطاب به بانوان حاضر در مراسم تاکید کرد: یک ضعف جدی که ما در کشور داریم امنیت اخلاقی در فضای هنری است که من امیدوارم با تمرینات و حضور شما خواهران به عنوان نیروهای ارزشی و هنرمند، زمینه‌های حضور مابقی افراد را فراهم آورده و امنیت اخلاقی را در فضاهای هنری به‌وجود آورید.

سردار نظری با اشاره به اینکه نظام مقدس اسلامی وجه تمایزش با سایر نظام‌ها در تعالی بخشی انسان است بیان کرد: دیگر نظام‌ها فاقد این نکته است و این نظام به همین دلیل مبتنی بر اسلام ناب است.

وی تشریح کرد: همه به طور کلی در تحقق این هدف متعالی هم باید نقش داشته باشند و هم نقش دارند.

در بخش دیگری از مراسم ضمن اعلام برگزیدگان جشنواره هنری شبیه یاس از آنها تقدیر شد.

در بخش گویندگی در چهارمین جشنواره «شبیه یاس»، مریم رفیعی، یگانه رهداد و ویدا جعفری به ترتیب به عنوان نفر برگزیده، نفر برتر و شایسته تقدیر انتخاب شدند.

در بخش اجرا، زهره فرهادی، مهسا ثابت قدم و فاطمه سادات موسوی به ترتیب به عنوان نفر برگزیده، نفر برتر و شایسته تقدیر انتخاب شدند.

همچنین در بخش استند آپ کمدی، آناهیتا محمدی و فهیمه شجاعی شایسته تقدیر شدند و در این بخش هیات داوران نفر برگزیده‌ای انتخاب نکردند.

در بخش نقالی دانش آموزی، مهدیس شعبانی از تربت حیدریه شایسته تقدیر معرفی شد. همچنین رتبه برگزیده در این بخش «عسل محققی» از تربت حیدریه بود و رتبه برتر در بخش نقالی دانش آموزی فاطمه ایرانی از کاشمر انتخاب شد.

در بخش نقالی بزرگسال، سمیه حلمی از فریمان شایسته تقدیر معرفی شد. نفر برگزیده در این بخش نیز آمنه محققی از تربت حیدریه انتخاب شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها