گیلان- همایش «اُنس نوجوان با پروردگار » صبح امروز درسالن سینمای اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در رشت برگزارشد.

برگزاری همایش «اُنس نوجوانان با پروردگار» در گیلان 

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، این همایش به‌منظور توسعه و ترویج فرهنگ نماز درجامعه، به ویژه درمیان نسل نوجوان، تشویق و همراه‌سازی افزون‌تر آینده‌سازان با فعالیت‌های مبتنی بر آموزه‌های دینی و با همکاری کانون پرورش فکری، آموزش و پرورش، ستاد اقامه نمازاستان گیلان، شهرداری و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت و کانون جوانه‌ها صورت‌گرفت.
مدیرکل کانون استان گیلان در این همایش ضمن قدردانی از همراهی و هم‌گامی تمامی فعالان این عرصه، نماز را دریچه‌ای برای گفت‌وگوی صمیمانه با خداوند و بستری برای بهره‌گیری ازدریای بی‌کران معنویت  توصیف‌کرد.
اسفندیارضیائی هم‌چنین با تبیین دلایل برگزاری این همایش گفت: گِردهم‌ آمدیم تا از فرهنگی صحبت‌کنیم که برگرفته ازدین مبین اسلام و شکل‌دهنده‌ی بهترین و متعالی‌ترین ابعاد زندگی انسان‌ها است و به تمامی ظرافت‌های زندگی بشری توجه‌دارد. 
وی درعین‌حال اهمیت نماز را در سخنان و سیره عملی بزرگان دین، مقام معظم رهبری (مد ظله‌العالی) و شهیدان متجلی دانست و با اشاره به حدیثی از رسول اکرم (ص) گفت: نورچشم خواندن این فریضه‌ی دینی از سوی پیامبر مهربانی‌ها نیز گویای جایگاه والای نماز و روشنی‌بخشی آن به‌شمارمی رود.
قدردانی از برگزیدگان مسابقه‌های فجرانه «دفترانقلاب» و «جدول فجر»، تجلیل از همکاران فعال در عرصه‌ی نماز و بازدید حاضران از نمایشگاه استانی دست‌آوردهای مربیان و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درحوزه نماز، پایان‌بخش این همایش محسوب‌می‌شد.

برچسب‌ها