معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: با حضور زائران و مجاوران ویژه برنامه بزرگداشت و وداع با پیکر نورانی ۲ شهید مدافع حرم در بارگاه مطهر رضوی برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم وداع با ۲ شهید مدافع حرم در بارگاه منور رضوی

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین حسین شریعتی‌نژاد  با اشاره به اینکه فرهنگ ایثار مجموعه‌ای از باورها، ارزش‌ها و اندیشه‌هاست که موجب شده انقلاب اسلامی در ایران شکل بگیرد، عنوان کرد: این فرهنگ متعالی توانست ملت بزرگ و دلیر ایران را سال‌ها در برابر استکبار جهانی استوار و پایدار نگه دارد و شکست‌های زیادی را بر دشمن تحمیل کند.
وی با تأکید بر اینکه برپایی مجالس بزرگداشت شهدای مدافع حرم یک وظیفه است، ابراز کرد: این ادای تکلیف که با هدف تبیین فلسفه وجودی فرهنگ ایثار و شهادت صورت می‌گیرد، یکی از ابزارهای اصلی رویارویی با جنگ نرم دشمنان و ترویج روحیه خودباوری و شجاعت دینی در میان جوانان است.
معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی ادامه داد: ویژه برنامه وداع با پیکر نورانی ۲ شهید مدافع حرم اسماعیل رضایی و علی محمد محمدی، امشب بعد از نماز مغرب و عشاء در رواق امام خمینی(ره) تدارک دیده شده است که در آن مداحان و ذاکران خاندان عصمت و طهارت(ع) به روضه‌خوانی و مرثیه‌سرایی خواهند پرداخت.
وی اظهار کرد: در این مراسم با شکوه با حضور زائران و مجاوران ولایتمدار دعای توسل قرائت خواهد شد.
شریعتی نژاد خاطرنشان کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین رجائی‌خراسانی نیز در این مراسم به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها