معاون اول رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه مردم باید در انتخابات روز جمعه مشارکت خوبی داشته باشند تا مجلسی قوی شکل بگیرد، گفت: با داشتن مجلسی قوی می‌توانیم برای حل مشکلات کشور گام‌های قوی تری برداریم.

با مجلس مجلس قوی گامهای قوی‌تری برای حل مشکلات مردم می‌توانیم برداریم

قدس آنلاین: اسحاق جهانگیری امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت با اشاره به انتخابات دوم اسفند و ضرورت مشارکت بالای مردم در این رویداد مهم سیاسی و اجتماعی گفت: هرچه مجلس قوی‌تر باشد و با پشتوانه رأی بالاتری انتخاب شود، قدرت اثرگذاری بیشتری دارد و می‌تواند برای حل مسائل کشور کارهای جدی‌تری انجام دهد.

وی افزود: در مقطع فعلی به خاطر شرایط بین‌المللی و شرایط منطقه‌ای، انتخابات مجلس شورای اسلامی از اهمیت ویژه‌تری نسبت به گذشته برخوردار است. مردم ایران در ۴۰ سال اخیر نشان دادند که در مواقع حساس که کشور نیازمند حضور سرنوشت ساز آنان بوده است، حضور یافتند.

جهانگیری گفت: انشاالله در انتخابات روز جمعه  دوم اسفند مردم مشارکت خوبی خواهند داشت تا مجلسی قوی شکل بگیرد تا بتوانیم برای حل مشکلات کشور گام‌های قوی‌تری برداریم.

معاون اول رئیس جمهور در پاسخ به این سوال که رئیس جمهور به عنوان مجری قانون اساسی نسبت به رد صلاحیت‌ها اعتراضی کرده است؟ گفت: زمان این حرف‌ها گذشته و باید به این موضوع فکر کنیم که ان‌شاالله انتخابات با شکوه برگزار شود. البته جای گله‌ها و مسئله‌هایی وجود دارد که باید بعد از انتخابات به صورت جدی بررسی شود، شاید به راهکارهایی برسیم.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره انتشار نامه‌ای از سوی متهمان محیط زیستی مبنی بر اتفاقات غیر اخلاقی در بازجویی از این افراد، اظهار داشت: من این نامه را ندیدم؛ در جلسه هیئت دولت نیز در این خصوص صحبتی نشده است. در جلسه روز یکشنبه دولت این موضوع مطرح خواهد شد. اگر لازم باشد افرادی از دولت مأمور می‌شوند با رئیس قوه قضائیه در این خصوص رایزنی کنند.

برچسب‌ها