همچنین ۴۹ تقاطع و گذرگاه نیز در راستای اجرای طرح حق تقدم عابران پیاده امسال در دستور کار قرار داشت که بخشی به بهره برداری رسیده و بخشی دیگر نیز تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

افتتاح چپ گرد شهید ناصری، دوربرگردان ابوطالب جلوخان فردوسی و تعریض پل پرتوی در اسفند ماه

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از افتتاح و بهره برداری چپ گرد غیر همسطح شهید ناصری، دوربرگردان غیر همسطح ابوطالب، فاز سوم ساماندهی جلوخان آرامگاه فردوسی و تعریض پل پرتوی در اسفند ماه خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، خلیل الله کاظمی در جلسه شورای اداری شهرداری که با حضور محمدرضا کلائی شهردار مشهد برگزارشد، با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده و در حال انجام معاونت عمران، حمل و نقل و ترافیک افزود: تعداد زیادی پروژه عمرانی در نقاط مختلف شهر در حال اجرا است که بخشی از آن طبق زمانبندی های انجام شده ۵ الی ۲۵ اسفند ماه افتتاح خواهد شد.

وی با بیان این که امسال ۵۰ پروژه عملیات هندسی معابر با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان در دستور کار قرار داشت، اظهارکرد: از این تعداد ۴۵ پروژه به اتمام رسیده و ۵ پروژه در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: در حوزه پیاده رو سازی نیز تعداد زیادی پروژه با اعتبار ۷۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در مناطق مختلف شهر درحال اجرا است، البته روند کار در برخی مناطق عقب است که با توجه به این که برخی از آنها در معابر اصلی و اطراف حرم مطهر هستند و در پیش بودن ایام نوروز از شهرداران مناطق درخواست داریم به اجرای این پروژه ها سرعت ببخشند.

کاظمی ادامه داد: همچنین ۴۹ تقاطع و گذرگاه نیز در راستای اجرای طرح حق تقدم عابران پیاده امسال در دستور کار قرار داشت که بخشی به بهره برداری رسیده و بخشی دیگر نیز تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: در کنار بهره برداری از چپ گرد غیر همسطح شهید ناصری، دوربرگردان غیر همسطح ابوطالب، فاز سوم ساماندهی جلوخان آرامگاه فردوسی و تعریض پل پرتوی در اسفند امسال، پروژه ۷۵ متری، بازگشایی انتهای کوشش تا خلج، پارکینگ و پایانه سه سطحی پارک ملت، درسال ۹۹ و تقاطع چهارسطحی نمایشگاه، پردیس تئاتر مشهد و تقاطع غیر همسطح مصلی در سال ۱۴۰۰ به بهره برداری خواهند رسید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها