فرمانده مرزبان خراسان رضوی از کشف بیش از ۸ هزار و ۸۰ لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۴۴۴ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال توسط مرزبانان این استان خبر داد.

کشف بیش از ۸ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط مرزبانان خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، سردار ماشاءالله جان‌نثار اظهار کرد: در راستای جلوگیری از ورود موادمخدر به کشور، مرزبانان این فرماندهی طی دو عملیات جداگانه موفق شدند ۲۷ کیلو و ۷۶۵ گرم مواد مخدر را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته مرزداران هنگ مرزی تایباد در درگیری با قاچاقچیان مسلح ۱۵ کیلو و ۳۷۵ گرم ماده مخدر از نوع تریاک را کشف کردند، قاچاقچیان نیز که عرصه نبرد را بر خود تنگ دیدند با استفاده از تاریکی شب و عوارض طبیعی به آن طرف مرزها گریختند.

وی بیان کرد: در همین راستا در ایست و بازرسی مرزی ۱۷ شهریور، مرزبانان این فرماندهی با تجسس دقیق از یک دستگاه خودرو شخصی ۱۲ کیلو و ۳۹۰ گرم ماده مخدر از نوع حشیش که به‌طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود را کشف و در این رابطه یک قاچاقچی را دستگیر و تحویل مراجع ذی‌صلاح کردند.

سردار جان‌نثار افزود: مرزبانان هنگ مرزی تایباد همچنین طی ایست و بازرسی خودروهای ترانزیتی در گروهان مرزی ۱۷ شهریور هنگ تایباد، موفق شدند بیش از ۸ هزار و ۸۰ لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۴۴۴ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال را کشف کنند و ضمن تشکیل پرونده راهی مراجع مربوطه کنند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی با قدردانی از همه همرزمان خود در نقاط مختلف مرزی یادآور شد: مبارزه با قاچاق سوخت و جلوگیری از ورود مواد مخدر به کشور در مرزهای استان به‌طور شبانه‌روز تداوم دارد و با کسانی که در کار قاچاق دست داشته باشند به‌شدت برخورد می‌شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها