استاندار خراسان رضوی طی پیامی از مردم برای شرکت پرشور در انتخابات دعوت کرد.

دعوت استاندار خراسان رضوی از مردم برای حضور پرشور در انتخابات

به گزارش قدس آنلاین، در متن این پیام آمده است؛

در طول چهار دهه عمر بابرکت انقلاب اسلامی، حضور پرشور و آگاهانه مردم انقلابی ایران اسلامی در ادوار مختلف انتخابات، به عنوان بارزترین جلوه مردم‌سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌آید.

مردم بابصیرت کشورمان تا به امروز همواره با حضور حداکثری توام با شعور، در عرصه‌های مختلف، ضمن ناامید کردن دشمنان این مرز و بوم از رسیدن به نقشه‌های شوم خود، جلوه‌ای ویژه از همبستگی ملی را به نمایش گذاشته‌اند.

بدون شک همه هموطنان ما به ویژه مردم غیور و انقلابی استان خراسان رضوی بار دیگر، با حضور پرشور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، در تحقق مجلس انقلابی و به نمایش گذاشتن جلوه مردم‌سالاری دینی در برابر دیدگان جهانیان، آن‌طور که شایسته است، نقش‌آفرینی خواهند کرد.

اینجانب با تاکید بر این نکته که خدمت‌گزاران شما در ستاد انتخابات استان خراسان رضوی تمام توان و تلاش خود را جهت برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و پرشور به کار گرفته‌اند، اطمینان دارم مردم شریف خراسان رضوی که همواره در عرصه تبعیت از مقام عظمای ولایت و احساس تکلیف در برابر خون شهدا و میراث گرانقدر امام راحل (ره) سرآمد بوده‌اند، در انتخابات پیش رو نیز حماسه‌ای بی‌بدیل و به یادماندنی از ولایتمداری، یکپارچگی، وحدت و همدلی را رقم خواهند زد.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها