اصفهان - سالانه حدود ۲۰۰ دانشجوی کارشناسی پروژه کارشناسی خود را در یک حوزه کاربردی، قابلیت های علمی و فنی خود را تحت نظارت استادان دانشکده برق و کامپیوتر به انجام می رسانند.

جشنواره پروژه های کاربردی دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین ، به نقل از روبط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان نخستین جشنواره پروژه های کاربردی و کارآموزی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر در بخش های گوناگون شامل نشست شرکت های بازدیدکننده و استادان، پیشنهاد پروژه توسط صنعت، معرفی شرکت های متقاضی جذب نیرو و کارآموز، ارائه پروژه های کارشناسی در قالب پوستر، ایده های نوآورانه دانشجویان در قالب پوستر و جذب مشتری و سرمایه گذار برگزار شد.

یکی از بخش های این جشنواره، ارائه پیشنهاد های پروژه توسط صنعت بود، در این بخش شرکت هایی که مایل به طرح پروژه برای همکاری با دانشگاه بودند، در غرفه های مجزا پیشنهادات خود را به صورت پوستر برای استادان، دانشجویان و سایر شرکت های بازدیدکننده ارائه کردند.

بخش معرفی شرکت های متقاضی جذب نیرو و کارآموز یکی از بخش های جذاب این جشنواره بود که در آن شرکت هایی که مایل به استخدام نیرو از میان دانشجویان مستعد و توانمند بودند، توانستندباحضوردر غرفه های مختلف ضمن معرفی خود به دانشجویان، شرایط و نیازمندی های خود را مطرح نکنند.

در این جشنواره پروژه های کارشناسی به صورت پوستر توسط دانشجویان ارایه گردید و مورد داوری قرار گرفت، که در پایان پروژه های مرتضی موسی پسندی، مریم مقدادی، شیما صالحی و کامران چیت ساز از سوی شرکت های حاضر به عنوان پروژه های برتر انتخاب و از آنان تقدیر به عمل آمد

برچسب‌ها