معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار سبزوار گفت: از مجموع ۳۵۰ هزار نفر واجد شرایط رای در حوزه انتخابیه سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن، ۱۸ هزار و ۹۰۰ نفر رای اولی هستند.

۱۸ هزار و ۹۰۰ نفر در سبزوار رای اولی هستند
به گزارش قدس آ؛ نلاین، اسماعیل نصرآبادی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار سبزوار گفت: از ۱۸ هزار و ۹۰۰ رای اولی در حوزه انتخابیه سبزوار ۱۲ هزار و ۶۰۰ نفر مربوط به  سبزوار است.
او تصریح کرد: ۲۲۵ شعبه ثابت و سیار برای جمع‌آوری آرای مردم  سبزوار و ۱۸۰ شعبه در شهرستان‌های جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان دوره‌ای خبرگان رهبری در نظر گرفته شده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار سبزوارگفت: آمار نهایی نامزدهای تایید صلاحیت شده حوزه انتخابیه سبزوار ۳۳ نفر است که برای دو کرسی مجلس یازدهم با هم رقابت می‌کنند.
نصر آبادی افزود: ۱۸نفر از مجموع ۲۹۰ نماینده مجلس شورای اسلامی را نمایندگان خراسان رضوی در خانه ملت تشکیل می‌دهند.
او تصریح کرد: حوزه مشهد و کلات با پنج نماینده در مجلس شورای اسلامی، بزرگترین حوزه انتخاباتی از نظر شمار جمعیت و تعداد نمایندگان در میان ۱۲ حوزه انتخاباتی فعال در خراسان رضوی محسوب می‌شود.
 انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز دوم اسفند ماه به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود همچنین در خراسان رضوی انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری نیز همزمان با انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.
انتهای خبر/

برچسب‌ها