۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱
کد خبر: 693624

قرارداد تولید ۵هزارتن ریل ملی با حضور وزیر راه و شهرسازی امضا شد.

قرارداد تولید ۵هزارتن ریل ملی امضا شد

قدس آنلاین؛ در حاشیه نمایشگاه توانمندی های فنی و مهندسی ایرانی با محوریت رونق تولید، قرارداد تولید ۵هزار تن ریل ملی بین شرکت ذوب آهن اصفهان و قرارگاه سازندگی خاتم انبیا امضا شد.

 محمد اسلامی، وزیرراه و شهرسازی در حاشیه امضای این قرارداد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خط راه آهن چابهاربه زاهدان به ۵۰ هزار تن ریل نیاز دارد که امروز قرارداد تولید ۵هزار تن آن امضا شد که قدم مهمی در خودکفایی در  تولید ریل است.

 این عضو کابیته دولت در خصوص تردد کامیون ها بین مرز ایران و عراق و ورود کامیون ایرانی به عراق گفت: همه این مسائل نیازمند هماهنگی است و هماهنگی لازم در این خصوص از طریق وزارت صنعت،معدن و تجارت و اتاق بازرگانی ایران انجام خواهد شد.

 وی در خصوص افزایش قیمت بلیت در ایام نوروز گفت: مانند سال های گذشته قیمت بلیت اتوبوس از ۲۵ اسفند تا پایان تعطیلات نوروزی افزایش می یابد و سپس به حالت قبل باز می گردد.

 وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به سوالی در خصوص پروازهای ایران به چین گفت: پرواز مسافری ماهان به چین به همان تعداد که دولت مصوب کرده انجام شد و تعداد پروازهای باری برای جابه جایی کالای ضروری با تایید وزارت بهداشت برقرار شد.

 انتهای پیام/

برچسب‌ها