زمین لرزه آذربایجان غربی در روز گذشته بیش از ۶۰ بار در نقاط مختلف این استان احساس شده و مسئولان همچنان درحال ارایه خدمات به آسیب‌دیدگان هستند تا هرچه سریعتر زندگی به شرایط عادی بازگردد.

اخبار زلزله آذربایجان غربی| روند امدادرسانی سرعت گرفت / خوی ۶۰ بار لرزید + تصاویر

قدس آنلاین؛ زلزله دیروز آذربایجان غربی بیش از ۶۰ بار مناطق شهرستان خوی را لرزانده است و از همان دقایق اولیه خدمات رسانی و کمک به حال زلزله زدگان آغاز شده است.

روند امدادرسانی سرعت گرفت

محمدمهدی شهریاری همچنین از انبار اقلام امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان خوی بازدید کرد و در این بازدید بر روند سرعت بخشی به زلزله زدگان تاکید شد.

به گفته مقام عالی استان مشکلی از بابت اقلام امدادی وجود ندارد و چادر و وسائل گرمایشی از روز گذشته بر اساس ارزیابی و برنامه‌ریزی صورت گرفته در حال انجام است.

٢٩ تیم امدادونجات هلال احمر در مناطق زلزله آذربایجان غربی حضور دارند

سعید رهبرسوره نیز در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: اقلام امدادی توسط  ۲۹ تیم امدادونجات هلال احمر در مناطق زلزله‌زده در حال توزیع است.

وی خاطر نشان کرد: ۸۷۵دستگاه چادر و بیش از ۴ هزار تخته پتو بین زلزله زدگان توزیع می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین بیش از ۸۰۰ بسته امدادی ۷۲ ساعته اهدایی جمعیت هلال احمر خراسان شمالی و ۵� �  دستگاه چادر دیگر از انبارهای امدادی استان آذربایجان غربی در حال بارگیری و انتقال به مناطق متأثر از زمین لرزه هستند.

سرویس‌های مخابراتی در مناطق زلزله زده آذربایجان غربی مجدد برقرار شد

چنگیز نوری، با اشاره به اتصال و برقراری مجدد سرویس‌های مخابراتی در مناطق زلزله زده شمال استان از بامداد امروز اظهار داشت: از نخستین ساعات زمین لرزه شدید شب گذشته در شمال آذربایجان غربی که منجر به قطع شبکه‌های ارتباطی و همچنین بروز خسارات جدی به زیرساخت‌های مخابراتی این منطقه شده بود، تکنسین‌ها و مهندسین مخابرات منطقه آذربایجان غربی با توجه به اهمیت موضوع ارتباطات در زمان بحران، جهت برقراری مجدد ارتباطات وارد مناطق زلزله شدند.

وی خاطر نشان کرد: عمده خسارات وارد شده به زیر ساخت‌های مخابراتی این منطقه به دنبال وقوع رانش زمین در بخش‌هایی از شهرستان خوی و قطع شبکه فیبر نوری اتفاق افتاده بود که با تلاش کارکنان مخابرات منطقه آذربایجان غربی، مجدداً با رفع خرابی، شبکه تلفن همراه و ارتباطات مخابرات در ساعت ۰۱: ۳۰ بامداد روز دوشنبه متصل شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها