سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد که کلیه مدارس شهر تهران فردا سه شنبه تعطیل است.

تعطیلی مدارس شهر و استان تهران برای روز سه شنبه

قدس آنلاین:  مسعود ثقفی در این باره اظهار کرد : تمام مدارس تهران در تمام مقاطع تحصیلی فردا تعطیل است.

وی افزود: این تعطیلی شامل همه مراکز آموزشی دولتی و غیردولتی، مهدکودک ها و پیش‌دبستانی های زیرنظر آموزش و پرورش و بهزیستی می‌شود. سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران همچنین تاکید کرد که اگر مدارس غیردولتی تحت هر عنوانی دانش آموزان را به مدرسه بکشانند به شدت با آنها برخورد می شود.

این در حالی است که عباس معبودی رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: مقرر شد با توجه به لزوم پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت نکات بهداشتی و ایمنی، مدارس شهرستان‌های استان تهران روز سه‌شنبه ۶  اسفند تعطیل باشد.

معبودی توجه به حفظ سلامت دانش‌آموزان را اولویت اصلی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران دانست و تصریح کرد: رعایت نکات بهداشت فردی و عمومی در کنترل شیوع این بیماری نقش بسزایی دارد که امیدواریم دانش‌آموزان و اولیاء ایشان با آگاهی و شناخت لازم در جلوگیری از شیوع آن اقدامات لازم را بکار بگیرند.

وی در ادامه با اشاره به دغدغه اولیا، آماده‌سازی فضای مدارس را از دیگر اولویت‌های این تعطیلی عنوان کرد و افزود: در صورت آماده نشدن محیط مدارس برای حضور توأم با سلامت برای دانش‌آموزان، در مورد تعطیلی در روزهای آتی تصمیم‌گیری و متعاقباً از همین طریق اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها