رییس شورای اسلامی شهر تهران امروز سه شنبه اطمینان داد که ایران در حال فائق آمدن بر ویروس مهلک کرونا است و به زودی بر آن مسلط می شود.

در حال فائق آمدن بر ویروس کرونا هستیم

قدس آنلاین: به گزارش ایرنا، «محسن هاشمی» این مطلب را پیش از آغاز نشست علنی امروز شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران بیان کرد.

 هاشمی که به دلیل مشکوک بودن به ویروس کرونا در روزهای گذشته در حالت «قرنطینه خودخواسته» قرار داشت و پس از انجام آزمایش معلوم شد که به این بیماری مبتلا نیست، امروز (سه‌شنبه) در دویست و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران حضور یافت.

وی گفت: هنگامی که عکس های من و شهردار منطقه ۱۳ (مرتضی رحمان زاده که به بیماری کرونا مبتلا است) منتشر شد، تصمیم گرفتم در منزل بمانم و خوشبختانه مشکلی هم وجود نداشت.

وی در باره شیوع بیماری کرونا در کشور گفت: کم کم مسئولین کشور بر اوضاع مسلط تر می شوند و معمولا در ایران اینگونه است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: در ایران ما دقیقه آخر بر امور مسلط می‌شویم و این شیوه مدیریتی ما است.

هاشمی با بیان اینکه در طول تاریخ ۲۵۰۰ ساله حکومت در ایران، روش مدیریتی  همواره چنین بوده و تغییری نکرده است، تصریح کرد: وقتی مشکلی پیش می آید اول آن را جدی نمی گیریم و بعد کم کم می فهمیم که جدی است و بر آن مسلط می شویم.

وی گفت: خوشبختانه در نهایت بر امور مسلط می شویم و بسیار امیدوارم این مسلط شدن در خصوص بیماری کرونا و انتشار ویروس آن نیز به زودی اتفاق بیفتد.

رییس شورای اسلامی شهر تهران همچنین خبر داد که امروز جلسه ویژه کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورا برای مقابله با ویروس کرونا برگزار می شود.

وی افزود: خانم زهرا صدراعظم نوری رئیس این کمیسیون توضیحات لازم را در این زمینه به خبرنگاران خواهد داد.

 هاشمی همچنین از برگزاری جلسه هم اندیشی و جلسه تلفیق بودجه سال ۹۹ شهرداری در شورای شهر تهران در صبح امروز خبر داد و گفت: در این جلسات ابتدا اوضاع شهر را بررسی کردیم.

وی افزود: بخش نامه های جدیدی آمده است که بر اساس آن، فعالیت‌های جمعی در شهر روز به روز تعطیل می شود.

رییس شورای اسلامی شهر تهران توضیحات بیشتری در این زمینه نداد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها