معاون شهردار مشهد گفت: در راستای سلامت عمومی شهروندان ، برای اولین بار درخواست غیر حضوری دریافت نهال از طریق درگاه سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷، اپلیکیشن "شهر من" و سایت سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری مشهد به نشانی gsms.mashhad.ir انجام می شود.

درخواست غیرحضوری برای دریافت نهال رایگان در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، مهدی یعقوبی در این خصوص گفت: از ماه های گذشته جلسات کارشناسی متعددی به منظور برگزاری هرچه بهتر مراسم درختکاری برگزار شد که در همین راستا بازه زمانی ۷ لغایت ۱۵ اسفند ماه برای اجرای برنامه های درختکاری در سطح شهر مشهد تعیین و مقرر گردید برنامه های متنوعی در طی این بازه زمانی با حضور اقشار مختلف مردم، در تمامی مناطق سطح شهر اجرایی گردد.

وی گفت: با هماهنگی صورت گرفته امسال شعار درختکاری  شهر مشهد با عنوان "درخت دوستی بنشانیم"، به پویشی سراسری و در سطح کشور تبدیل شد و مقرر گردید در سطح کشور تمامی برنامه های درختکاری با عنوان این پویش اجرایی شود.

یعقوبی ادامه داد: در ابتدا، مقرر شده بود حدود ۳۵ ایستگاه عرضه نهال رایگان در سطح مناطق مستقر گردد و حدود ۲۲۵ هزار اصله نهال مثمر و غیر مثمر در اختیار شهروندان مشهدی قرار گیرد اما در جهت حفظ سلامت عمومی و صرفه جویی در وقت شهروندان و با هدف خدمت رسانی مطلوب تر نسبت به سال های گذشته تصمیم گیری شد تا فعالیت این ایستگاه ها لغو گردد و این تعداد نهال از طریق ثبت درخواست غیرحضوری در اختیار شهروندان گرامی قرار بگیرد.

وی عنوان کرد: امسال برای اولین بار  شهروندان مشهدی می توانند به صورت غیر حضوری از طریق درگاه سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷، اپلیکیشن "شهر من" و سایت سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری مشهد به نشانی gsms.mashhad.ir، اقدام به  نهال رایگان درخواست کنند.

معاون شهردار مشهد خاطرنشان کرد: پس از دریافت درخواست شهروندان به صورت غیر حضوری، کلیه خدمات تامین و کاشت نهال توسط گروه های کاشت درخت، در سطح مناطق ۱۳ گانه شهر مشهد انجام خواهد شد.

یعقوبی افزود: شهروندانی که فضای کافی برای کاشت نهال مثمر در محوطه منازل، و نهال غیر مثمر در مقابل منازل و معابر شهری را دارند، می توانند درخواست خود را از طریق سه درگاه پیش‌بینی‌شده، ثبت کنند .

منبع: شهرداری مشهد

برچسب‌ها