هر کسی که نسخه کامل این ویدئو را نگاه کند، متوجه می‌شود که من هیچ صحبتی نمی‌کنم درباره اینکه داروی ویروس کرونا را تبلیغ می‌کنم و یا دارویی را تبلیغ کرده‌ام که می‌تواند از ویروس کرونا پیشگیری کند، بلکه این ویدئو فقط تبلیغ یک داروی گیاهی است که خاصیت زیادی دارد و مختص کبدهای چرب است.

بهنوش بختیاری: هیچ تبلیغی برای داروی پیشگیری از کرونا نکرده‌ ام

بهنوش بختیاری می‌گوید: هیچ تبلیغی برای دارویی که از ابتلا به ویروس کرونا جلوگیری می‌کند، نکرده‌ است.

به گزارش قدس آنلاین، به دنبال تبلیغ یک شربت گیاهی توسط بهنوش بختیاری، سیدیاسر رایگانی (سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی) از اعلام حکم تعقیب وی خبر داد.

بهنوش بختیاری در گفتگو با ایلنا، در واکنش به ویدیویی که از او در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، گفت: هر کسی که نسخه کامل این ویدئو را نگاه کند، متوجه می‌شود که من هیچ صحبتی نمی‌کنم درباره اینکه داروی ویروس کرونا را تبلیغ می‌کنم و یا دارویی را تبلیغ کرده‌ام که می‌تواند از ویروس کرونا پیشگیری کند، بلکه این ویدئو فقط تبلیغ یک داروی گیاهی است که خاصیت زیادی دارد و مختص کبدهای چرب است.

وی ادامه داد: خانواده من و خودم دچار مشکل کبد چرب هستیم و از این دارو استفاده کرده‌ایم. این دارو، داروی خوبی است. ابتدای ویدئو نیز اشاره می‌کنم که این روزها که ویروس‌های بسیاری مانند کرونا، بیماری‌های مختلفی را ایجاد می‌کنند ما باید سعی کنیم تا بهداشت فردی و سلامت‌مان را حفظ کنیم و یکی از راه‌های خوب برای حفظ سلامت، استفاده از داروهای گیاهی است.

وی ادامه داد: فقط اشاره من به ویروس کرونا باعث شده تا عده‌ای اشتباه برداشت کنند و فکر کنند که من در حال تبلیغ دارویی برای ویروس کرونا هستم. من چرا باید چنین حرفی بزنم، امروز که همه ما از این ویروس و گسترش آن می‌ترسیم کدام آدم عاقلی چنین حرفی را می‌زند تا خود را زیر سوال ببرد؟

بختیاری با ابراز تاسف از اینکه برخی افراد و نهادها دچار سوءبرداشت شده‌اند، افزود: متاسفانه در ماه‌های اخیر گروهی عامدانه سعی دارند تا هنرمندان را تخریب کنند. این عده در برابر مشکلات موجود هیچ دیواری کوتاهتر از دیوار هنرمندان پیدا نمی‌کنند، اما برخی حرف‌ها که در مورد هنرمندان گفته می‌شود قضاوت‌های نابجا و گاه تهمت است.

وی ادامه داد: واقعیت این است که من در صفحه خودم موضوعات مختلفی را تبلیغ می‌کنم اما این شربت یک معرفی معمولی بود. شربتی که من تبلیغ کرده‌ام یک کالای گیاهی مانند عرق نعنا یا گلاب است که ما از عطاری‌ها و شرکت‌های پخش داروی گیاهی آنها را تهیه می‌کنیم.

بختیاری ادامه داد: من در زندگی سعی کردم دلسوز و مهربان باشم به همین دلیل هر وقت مطمئن می‌شوم یک کالا مفید است آن را معرفی می‌کنم بدون آنکه برای من سود مادی داشته باشد.

وی ادامه داد: اگر طرح شکایتی هم شده است، ابتدا حکم و متن شکایت را باید به فرد رساند و بعد آن را رسانه‌ای کرد.

بختیاری ادامه داد: متاسفانه هیچ حکم و نامه‌ای هنوز به دست من نرسیده و من از طریق رسانه‌ها متوجه شدم به همین دلیل هم قصد دارم از این افراد اعاده حیثیت کنم.

منبع: خبرگزاری ایلنا

برچسب‌ها