رئیس کمیته پشتیبانی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در خراسان رضوی گفت: در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، مدیران دستگاه ها حضور فیزیکی کارکنان خود را می توانند تا ۵۰ درصد کاهش داده و با دورکاری یا مرخصی کارکنان دارای بیماری خاص موافقت کنند.

مدیران دستگاه های خراسان رضوی  حضور فیزیکی ۵۰درصد  کارکنان خود را کاهش دهند

به گزارش قدس آنلاین، کوکب موسوی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی و رئیس کمیته پشتیبانی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان طی نامه به شماره ۳/۳۸/۴۰۶۱۷ مورخ ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ وضعیت حضور کارکنان اداری را در هفته جاری تعیین نمود.

در بخشی از نامه آمده است: " با توجه به اخذ تصمیمات لازم در راستای مقابله و پیشگیری از انتشار ویروس کرونا توسط ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا ویروس استان، مقرر گردید از امروز شنبه مورخ ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ تا اطلاع ثانوی مدیران دستگاه‌های اجرایی به استثنای مراکز ارائه دهنده خدمات بهداشتی و درمانی، نیروهای مسلح و امدادی، می‌توانند حسب تشخیص، حضور فیزیکی روزانه ۵۰ درصد تعداد کارکنان اداری خود را کاهش دهند.
ضمنا مدیران دستگاه‌های اجرایی موظفند تمهیدات لازم را برای خروج کارکنان دارای بیماری‌های زمینه‌ای و گروه‌های پرخطر از حضور فیزیکی به سمت دورکاری اتخاذ نموده و با تشخیص پزشک معتمد دستگاه/سازمان به صورت دورکاری اقدام به فعالیت کرده یا با مرخصی آنان موافقت نمایند."

منبع : استانداری خراسان رضوی

برچسب‌ها