رشت- مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به نفوذ سامانه سرد و بارشی و آغاز بارش ها از عصر امروز (یکشنبه)، گفت: در این مدت دمای هوا ۵ تا ۱۵ درجه کاهش می یابد.

بارش باران در گیلان/دمای هوا ۵تا ۱۵ درجه کاهش می یابد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از عمومی هواشناسی گیلان ،محمد دادرس با اشاره به نفوذ سامانه سرد و بارشی شرایط برای بارش باران، وزش باد و کاهش دما فراهم می‌شود، اظهار کرد: بارش‌ها در ارتفاعات به صورت برف پیش بینی شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه این شرایط تا روز دوشنبه در استان گیلان حاکم خواهد بود، افزود: در این مدت شاهد کاهش ۵ تا ۱۵ درجه دمای هوای نیز خواهیم بود.

دادرس با اشاره به اینکه برای امروز (یکشنبه) آسمان اکثر نقاط استان گیلان ابری تا نیمه ابری، گفت: از بعد از ظهر امروز شرایط برای افزایش ابری، بارندگی و وزش باد فراهم خواهد شد.

وی با بیان اینکه این شرایط تا روز دوشنبه در استان گیلان حاکم خواهد بود، تصریح کرد: از اواخر وقت دوشنبه شاهد کاهش تدریجی ناپایداری خواهیم بود.

مدیر کل هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه بالا آمدن آب رودخانه‌ها و آبگرفتگی معابر دور از انتظار نیست، گفت: گلخانه داران، باغداران و پرورش دهندگان مرغ و ماهی تمهیدات لازم را در این مدت در نظر بگیرند.

برچسب‌ها