همدان- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت : دست به دست هم دهیم و در خانه بمانیم این یک مسئولیت اجتماعی نه تنها برای تک تک افراد و اعضای خانواده، بلکه برای همه ساکنان استان همدان است.

دست به دست هم دهیم و در خانه بمانیم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت بهداشتی و مرکز بهداشت استان، دکتر منوچهر کرمی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان، از عموم مردم فهیم استان همدان خواست تا از رفتن به هرگونه مهمانی، دعوت از مهمان، خریدهای غیر ضروری، خوداری از حضور در اجتماعات و مراسم ها، اجتناب از برگزاری هر گونه مراسم و مسافرت ها را دستورکار خود قرار دهند. این یک مسئولیت اجتماعی نه تنها برای تک تک افراد و اعضای خانواده، بلکه برای همه ساکنان استان همدان است .

کرمی از مراقبت تمامی مبادی مهم ورودی استان خبر داد و بیان نمود در صورت شناسایی افراد بیمار اقدامات قانونی و بهداشتی صورت می گیرد. لذا خواهشمند است از دعوت میهمان برای حضور در استان خوداری شود.

وی با  تقدیر از همکاری و وفاق مردم با ستاد استانی پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کروناویروس افزود: قطع زنجیره انتقال بیماری و پیشگیری از انتشار کروناویروس فقط و فقط با رعایت اقدامات بهداشتی فراهم می شود و با توجه به شرایط موجود، باید تمام تلاش ما حتی بیشتر از استان های پرشیوع کشور باشد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان ادامه داد:  شستشوی مکرر دست ها، نگهداری از افراد مبتلا به سرماخوردگی در اتاق جداگانه، اطمینان از گردش هوای مناسب و زدن ماسک برای افراد دارای هر گونه علایم سرماخوردگی بسیار اهمیت دارد

کرمی گفت: به هیچ عنوان کم بودن موارد مثبت آزمایشات، دلیلی برای توجیه عدم رعایت اقدامات بهداشتی نیست وی در پایان تصریح نمود: استدعا دارم برای حفظ سلامت یکایک مردم استان همدان دست به دست هم دهیم و در خانه بمانیم.

برچسب‌ها